لوگوی بزرگ تر گلکسی اس ۸ لو رفت - تکفارس 
لوگوی بزرگ تر گلکسی اس ۸ لو رفت - تکفارس 
لوگوی بزرگ تر گلکسی اس ۸ لو رفت - تکفارس 

لوگوی بزرگ تر گلکسی اس ۸ لو رفت

امید بصیری
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - 15:58
لوگوی بزرگ تر گلکسی اس ۸ لو رفت - تکفارس 

چند هفته پیش بود که گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد دو نسخه ی متفاوت از گلکسی اس ۸ را به بازار عرضه کند: یک مدل ۵.۸ اینچی با نام گلکسی اس ۸ و یک نسخه ی ۶.۲ اینچی با نام گلکسی اس ۸ پلاس / Galaxy S8 Plus که نسخه ی بزرگ تر برای کاربرانی طراحی شده که راضی نبودند تا گلکسی نوت ۷ ای که گفته می شد کامل ترین گوشی عرضه شده به بازار تا کنون است را تحویل سامسونگ بدهند. این مسئله چرایی استفاده از بزرگ ترین صفحه نمایش در سری اس تا به امروز را کاملا توضیح می دهد( البته قبلا سری گلکسی مگا دارای بزرگ ترین صفحات نمایش بین گوشی های گلکسی بودند.)
اکنون نیز ما یک لوگو به عنوان مدرکی مبنی بر وجود نسخه ی ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۸ داریم که آن را با نام گلکسی اس۸ پلاس تایید می کند. اگر تا به حال نتوانسته اید حدس بزنید که این کار چه کسی است باید بگوییم که افشاکننده معروف توئیتر یعنی اوان بلس که با نام مستعار Evleakes شناخته می شود با لوگوی گلکسی اس ۸ برگشته است. این لوگو به ما می گوید که سامسونگ قصد دارد تا حرف اج یا لبه را از نام این سری حذف کند که با گزارشات قبلی مبنی بر تهیه ی دو برابری صفحات نمایش خمیده توسط این شرکت و همچنین فروش بسیار کمتر مدل تخت گلکسی اس ۷ به نسبت مدل لبه دار یا اج آن همخوانی دارد. داشتن نشان + یا پلاس در داخل نام این گوشی نیز چیز جدیدی نیست چرا که قبلا و در سری ۶ گلکسی اس ها نیز گوشی گلکسی اس ۶ اج + را داشتیم.
علاوه بر تفاوت در صفحه نمایش ۶.۲ اینچی آن با برادر کوچک تر، گلکسی اس ۸ + انتظار می رود تا با حافظه ی داخلی بیشتری (۱۲۸ گیگابایت) به نسبت گلکسی اس ۸ (۶۴ گیگابایت) عرضه شود. هر دو گوشی از پردازنده ی اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس ۸۳۵ بهره می برند. از دیگر مشخصات جدید این گوشی می توان به دوربین جلو با قابلیت فوکوس خودکار، دستیار صوتی هوشمند جدید و اختصاصی سامسونگ با نام سامسونگ بیکسبی که بر پایه ی S Voice قدیمی ساخته شده است اسکنر آیریس / IRIS و احتمالا یک قلم اختصاصی اضافه که به همراه باندلی برای گوشی عرضه خواهد شد. این اولین بار است که سامسونگ قصد دارد تا یک صفحه نمایش دو لبه را با آخرین نسخه از پرچم دار سری اس خود عرضه کند.
گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + احتمالا در تاریخ ۲۹ ماه مارچ سال جاری میلادی معرفی خواهند شد و تاریخ احتمالی عرضه ی آن ها نیز ۱۵ آپریل خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید