گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) در بنچمارک GFXBench دیده شد - تکفارس 
گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) در بنچمارک GFXBench دیده شد - تکفارس 
گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) در بنچمارک GFXBench دیده شد - تکفارس 

گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) در بنچمارک GFXBench دیده شد

امید بصیری
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - 15:59
گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) در بنچمارک GFXBench دیده شد - تکفارس 

تا کنون دو نسخه ی مختلف از گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) را در وب سایت GFXBench دیده ایم و آخرین مشخصات لو رفته از این گوشی خبر از پردازنده ی ۸ هسته ای اگزینوس ۷۸۷۰ همراه با ۲ گیگابایت حافظه ی رم می دهند. اکنون به نظر مدل مخصوص ایالات متحده ی آمریکا نیز در این وب سایت بنچ مارک ها دیده شده است که با نام SMF_101Vl معرفی شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!
فهرست GFXBench نشان می دهد که گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) از یک پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۴۲۵ با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز بهره می برد ، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز دیگر مشخصات این گوشی هستند. یک عدد پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۰۸ نیز مسئولیت پردازش های گرافیکی این عنوان را بر عهده دارد. تمام دیگر مشخصات نیز همانند اطلاعات لو رفته ی گذشته باقی می مانند پس می توانیم انتظار داشته باشیم که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب گوشی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مخصوص عکس برداری سلفی همراه با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ یا نوقا نیز بر روی این گوشی وجود داشته باشند.
هنوز مشخص نیست که کدام شرکت های مخابراتی در ایالات متحده این گوشی را به مشتریان خود عرضه خواهند کرد اما گزارش های قبلی خبر از این می دادند که حداقل یکی از شرکت های وریزون، ای تی اند تی(AT&T) و یا یو اس سلولار(US Cellular) این محصول را عرضه خواهند کرد. این نسخه از گوشی با نام گلکسی جی ۷ اسکای پرو عرضه خواهد شد. سامسونگ هنوز رسما اعلام نکرده که چه زمانی گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) را به بازار عرضه خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید