عرضه به‌روزرسانی iPadOS 18 برای آی‌پد پرو M4 متوقف شد - تکفارس 
عرضه به‌روزرسانی iPadOS 18 برای آی‌پد پرو M4 متوقف شد - تکفارس 

عرضه به‌روزرسانی iPadOS 18 برای آی‌پد پرو M4 متوقف شد

فرزاد اسرافیلی
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - 13:32
عرضه به‌روزرسانی iPadOS 18 برای آی‌پد پرو M4 متوقف شد - تکفارس 

به دنبال گزارشاتی مبنی بر خرابی آی‌پدهای برخی از کاربران پس از نصب آپدیت iPadOS 18، اپل عرضه این به‌روزرسانی را برای آی‌پد پرو M4 متوقف کرد.

اغلب به‌رسانی‌های نرم‌افزاری اپل مشکلی ندارد، حتی اگر آن‌ها را همزمان برای همه دستگاه‌ها در دسترس قرار دهد. اما زمانی که به ندرت مشکلی مشاهده شود، این مشکل بسیار وسیع و دردسرساز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری MacRumors، آپدیت iPadOS 18 برای آی‌پد پرو M4 از دیروز آغاز شد. اپل پس ازدریافت گزارشات متعددی مبنی بر خراب شدن آی‌پدها پس از نصب این به روز رسانی تصمیم به توقف آن برای آی‌پد پرو M4 گرفته است.

خرابی دستگاه بر اثر به‌روزرسانی جدید معضل بسیار بزرگی است. برخی از افراد در انجمن Reddit با اعلام ناامیدی نسبت به این به‌روزرسانی چگونگی خرابی آی‌پدها بر اثر وقفه ایجاد شده در فرآیند نصب را گزارش کرده‌اند. کاربرانی که به این مشکل دچار شدند نیاز به خرید آی‌پد جایگزین داشتند، زیرا امکان سرویس دهی عملاً از بین رفته بود.

البته تعداد انگشت شماری از کاربران با این مشکلات مواجه شدند اما اپل به منظور محکم کاری در حال حاضر عرضه را متوقف کرده است. ممکن است مشکلی که افراد در آی‌پد پرو M4 با آن مواجه هستند به نصب به‌روزرسانی iPadOS 17.7 در ابتدا و سپس iPadOS 18 مرتبط باشد. با این حال، اینها فقط حدس و گمان است. امیدواریم هر چه زودتر اپل بتواند مشکل را حل کند و شاهد عرضه دوباره این به‌روزرسانی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید