بهترین تلویزیون برای ps5 چی بخرم؟ - تکفارس 
بهترین تلویزیون برای ps5 چی بخرم؟ - تکفارس 

بهترین تلویزیون برای ps5 چی بخرم؟

تکفارس
۳ مرداد ۱۴۰۳ - 01:38
خرید بهترین تلویزیون برای ps5 در ایمالز

شرکت ژاپنی سونی با عرضه کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ توانست مرزهای خلاقیت در تجربه سرگرمی را جابه‌جا کند و به‌درستی نشان دهد که لایق چنین جایگاهی است. احتمالا با این موضوع روبه‌رو شده‌اید که در تجربه عناوین مختلف روی PS5، خرید تلویزیون مناسب می‌تواند تجربه لذت‌بخش‌تری را برای شما به ارمغان آورد. این مطلب بهانه‌ای شده تا با فهرستی از بهترین محصولات این حوزه در خدمت شما باشیم و به شما بگوییم که در خرید بهترین تلویزیون برای PS5 به چه مواردی دقت کنید و همچنین بگوییم که قیمت تلویزیون برای PS5 معمولا در چه محدوده‌ای قرار دارد.

تلویزیون‌های سونی (SONY)

بی‌شک اولین گزینه در این فهرست، خود سونی خواهد بود. ازآنجایی‌که این شرکت ژاپنی به‌درستی می‌داند که یک گیمر در تجربه کنسول بازی PS5 به چه امکاناتی نیاز دارد، تلویزیون‌های خود را نیز بر همین اساس بهینه کرده است. در خرید تلویزیون برای PS5، گزینه‌های زیر می‌توانند انتخاب‌های مناسبی محسوب شوند:

  • SONY UHD 4K KD-75X85J
  • SONY 65X90K
  • SONY 55X90J
  • SONY KD-55X80J Smart LED TV 55 Inch

قیمت تلویزیون سونی در این مدل‌ها بین ۴۰ تا ۹۰ میلیون تومان برآورد می‌شود و متناسب با نیاز شما می‌توانند تجربه مناسبی رقم بزنند. از سوی دیگر، خرید بهترین تلویزیون برای PS5 باید براساس قابلیت‌های مخصوص گیمینگ آن انجام شود.

همچنین در انتخاب بهترین تلویزیون برای PS5، می‌بایست دقت داشته باشید که پرداخت هزینه‌های بیشتر لزوما به‌معنی بهره‌مندی از تصویری بهتر نیست؛ چراکه این تلویزیون‌ها در اغلب مواقع عملکردی مشابه دارند و صرفا سایز و ابعاد بزرگ‌تر روی تجربه شما تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

تلویزیون‌های ال‌جی (LG)

خرید تلویزیون ال جی نیز می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را هنگام استفاده از کنسول PS5 رقم بزند؛ زیرا این شرکت کره‌ای یکی‌ از بزرگان این صنعت محسوب می‌شود. در خرید تلویزیون از برند LG برای کنسول PS5 می‌توانید مدل‌های زیر را خریداری کنید:

  • LG OLED55B7GI Smart OLED TV 55 Inch
  • LG 60SJ85000GI Smart LED TV 60 Inch
  • LG 55UJ69000GI Smart LED TV 55 Inch
  • LG 49LJ62000GI Smart LED TV 49 Inch

در خرید بهترین تلویزیون برای PS5 از برند LG باید روی مواردی مثل نوع پنل نمایشگر (LED به‌جای LCD) دقت داشته باشید. قیمت تلویزیون برای PS5 مخصوصا از برند LG محدوده قیمتی متنوعی را شامل می‌شود؛ اما مدل‌های مذکور قیمتی بین ۲۶ تا ۷۰ میلیون تومان دارند.

تلویزیون‌های سامسونگ (Samsung)

شرکت سامسونگ نیز یکی دیگر از برترین سازندگان تلویزیون است که محصولات تخصصی بسیار زیادی با فناوری‌های ویژه ارائه کرده است. خرید تلویزیون برای PS5 از برند سامسونگ، به‌واسطه کیفیت تصویر عالی و برخورداری از ویژگی‌های جذابی مثل HDR می‌تواند تجربه بی‌نقصی را ارائه دهد. اگر به تلویزیون‌های سامسونگ علاقه‌مند هستید، مدل‌های زیر گزینه‌های مناسبی برای تجربه سرگرمی با پلی‌استیشن ۵ محسوب می‌شوند:

  • Samsung 55Q60C 55 Inch
  • Samsung 55Q78 Curved Smart QLED 55 Inch
  • Samsung 65HQ60B 65 Inch
  • Samsung 75Q80C 75 Inch

در خرید بهترین تلویزیون برای PS5، مدل‌های مذکور گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند. قیمت تلویزیون‌های سامسونگ در حوزه QLEDها بسیار متنوع است و مدل‌های مذکور بین ۳۰ تا ۹۰ میلیون قیمت دارند. به‌‌طور کلی محصولات سامسونگ در کنار سونی و ال‌جی، بهترین سطح از تجربه سرگرمی را برای شما رقم خواهند زد؛ زیرا جدیدترین تکنولوژی‌های این حوزه توسط همین سه کمپانی مشهور ارائه می‌شوند.

خرید بهترین تلویزیون برای ps5 در ایمالز

تلویزیون‌های اسنوا (Snowa)

اگر قیمت بهترین تلویزیون برای PS5 اهمیت زیادی برایتان دارد و می‌توانید بیخیال برخی از قابلیت‌های نسبتا تجملاتی دیگر TVها شوید، برند ایرانی اسنوا می‌تواند همان چیزی باشد که به‌دنبال آن هستید. این شرکت ایرانی به‌عنوان یک برند باکیفیت و ماندگار شناخته شده است و محصولات آن در خرید بهترین تلویزیون برای PS5، می‌توانند یک مکمل اقتصادی و مناسب محسوب شوند. اگر قصد انتخاب تلویزیون اسنوا را دارید، مدل‌های زیر بهترین گزینه برای شما هستند:

  • Snowa SSD-75Sk15100U 75 inch
  • Snowa SSD-65SK15100U 65 inch
  • Snowa SSD-65SA620U 65 inch

در میان محصولات مختلف اسنوا، مدل‌های اقتصادی‌تری نیز برای خرید تلویزیون مناسب PS5 یافت می‌شود؛ اما مدل‌های مذکور گزینه‌هایی به‌مراتب بهتر هستند. قیمت تلویزیون‌های معرفی‌شده نیز در محدوده ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است که محصولات اسنوا از باکیفیت‌ترین تولیدات داخلی محسوب می‌شوند و پنل این تلویزیون‌ها نیز غالبا از شرکت‌هایی مثل سونی یا سامسونگ تامین می‌شود؛ بنابراین، در یک تجربه گیمینگ مناسب، قرار نیست شاهد اختلاف فاحشی با دیگر محصولات باشید.

در خرید بهترین تلویزیون برای PS5 به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید یک تلویزیون مناسب برای کنسول پلی‌استیشن ۵، شباهت زیادی به انتخاب یک مانیتور گیمینگ برای PC دارد؛ بنابراین، توجه داشته باشید که محصولاتی را انتخاب و خریداری کنید که قابلیت‌های زیر را ارائه دهند:

رزولوشن ۴K

در گذشته بسیاری از صاحب‌نظران معتقد بودند که کیفیت FHD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ برای یک تجربه گیمینگ مناسب کافی است؛ اما امروزه با قوی‌تر شدن سخت‌افزارها و بزرگ‌ترشدن ابعاد تلویزیون‌ها، کیفیت ۴K با رزولوشون ۳۸۴۰×۲۱۶۰ یک انتخاب بهتر و جذاب‌تر است.

قابلیت HDR

در یک تعریف ساده، ویژگی HDR یا High Dynamic Range رنگ‌های غنی‌تر و دقیق‌تری را به شما نشان می‌دهد و این کار با پشتیبانی از رنگ‌های مشکی عمیق‌تر انجام می‌شود. در خرید بهترین تلویزیون برای PS5، حضور قابلیت HDR رنگ‌های شاداب و جذاب‌تری را به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی Refresh Rate

رفرش ریت یا نرخ نوسازی تصویر در واقع کمک می‌کند تا در یک لحظه خاص، تعداد تصویرهای بیشتری مشاهده کنید. نتیجه این کار دستیابی به جلوه بصری روان‌تر و سریع‌تر است. معمولا نرخ رفرش ریت‌ها بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز تقسیم‌بندی می‌شوند. البته تلوزیون‌هایی با رفرش ریت بالاتر نیز وجود دارند؛ اما باید دقت کنید که چشم انسان به‌سختی نرخ‌ نوسازی بالاتر از ۱۲۰ هرتز را تشخیص می‌دهد.

نکته مهم: در یک تلویزیون، ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که در رسیدن به یک تجربه بصری جذاب‌تر، تاثیر مناسبی خواهند داشت. بااین‌حال اگر قصد خرید یک TV مناسب را دارید، تاثیر این سه ویژگی اصلی برای شما بسیار بیشتر خواهد بود.

خرید بهترین تلویزیون برای ps5 در ایمالز

نگاهی بر آنچه که درباره بهترین تلویزیون برای PS5 آموختیم

ازآنجایی‌که خرید بهترین تلویزیون برای PS5 براساس بودجه شما تعیین می‌شود، در این مطلب ۴ سازنده مطرح تلویزیون و برخی‌از محصولات آن‌ها معرفی شدند که می‌توانند تجربه بصری بسیار خوبی را در استفاده از پلی‌استیشن ۵ برای شما رقم بزنند. همچنین در این مطلب محدوده قیمت بهترین تلویزیون برای PS5 نیز بیان شد و ویژگی‌های ضروری یک TV جهت تجربه گیمینگ مناسب مورد بررسی قرار گرفت.

در کنار تمام موارد ذکرشده باید به وب‌سایت ایمالز نیز اشاره کنیم که مرجعی برای بررسی انواع تلویزیون‌های مناسب PS5 است و می‌توانید از آن برای بررسی قیمت تلویزیون سونی یا خرید تلویزیون ال جی و سامسونگ استفاده کنید. سایت ایمالز با گردهم‌آوردن برترین فروشگاه‌های سطح کشور و محصولات آن‌ها، به شما قدرت انتخاب بهتری خواهد داد تا بتوانید بهترین گزینه را از لحاظ قیمت خریداری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید