هزینه اشتراک دیزنی پلاس و هولو افزایش پیدا کرد - تکفارس 
هزینه اشتراک دیزنی پلاس و هولو افزایش پیدا کرد - تکفارس 

هزینه اشتراک دیزنی پلاس و هولو افزایش پیدا کرد

مهدی حلوائی
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 14:07
دیزنی پلاس

دیزنی پلاس (Disney Plus) در ماه آگوست اعلام کرده بود که اشتراک ارزان‌ و دارای تبلیغات خود را راه‌ندازی می‌کند و حالا این سرویس، قیمت اشتراک بدون تبلیغات خود را نیز افزایش داده است. قرار است که هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی دیزنی پلاس از تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذرماه) از ۸ به ۱۱ دلار افزایش پیدا کند.

از آن‌جایی که دیزنی پلاس امکان رزرو اشتراک را در دسترس قرار داده، کاربران می‌توانند تا تاریخ ۷ دسامبر با خرید یک اشتراک سالانه از پرداخت هزینه‌‌ی بیشتر جلوگیری کنند. در حال حاضر هزینه‌ی اشتراک با تبلیغات این سرویس نیز ۸ دلار می‌باشد.

سرویس هولو (Hulu) نیز امروز از افزایش هزینه‌‌ی بسته‌ی‌ هولو پلاس لایو TV خبر داد اما خوشبختانه هزینه‌ی اشتراک‌های با تبلیغات و بدون تبلیغات آن کماکان به‌ترتیب ۸ و ۱۵ دلار خواهد بود. از این رو حالا بسته‌ی هولو با تبلیغات، دیزنی پلاس بدون تبلیغات، +ESPN با تبلیغات و لایو TV با تبلیغات ۷۵ دلار و بسته‌ی مشابه اما با سرویس هولو بدون تبلیغات نیز ۸۳ دلار قیمت خواهد داشت.

از تاریخ ۸ دسامبر به بعد، ارزان‌ترین بسته شامل سرویس دیزنی پلاس و هولو به همراه تبلیغات خواهد بود که قیمت آن ۷۰ دلار است. کاربرانی که پیش از این توسط هولو اقدام به پرداخت هزینه‌ی ۳ دلار اضافه برای سرویس دیزنی پلاس کرده‌اند، تا پس از تاریخ ۷ دسامبر به این سرویس دسترسی خواهند داشت.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید