محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۷i برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد - تکفارس 
محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۷i برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد - تکفارس 

محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۷i برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

محمدامین حیدری
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 12:24
گوریلا گلس 7i

به تازگی شرکت کورنینگ از محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۷i برای گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی رونمایی کرده است.

این محافظ نمایشگر در مقایسه با نسخه‌های پیشین گوریلا گلس که اکنون در برخی از گوشی‌های میان‌رده بازار استفاده می‌شود، به شکل بهتری از صفحه نمایش دستگاه در برابر افتادن و ایجاد خراش محافظت می‌کند. کورنینگ با اشاره به فراگیرشدن استفاده گوشی‌های میان‌رده از نسخه‌های قدیمی این محافظ نمایشگر مانند گوریلا گلس ۵ که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، آن را دلیلی برای معرفی گوریلا گلس ۷i می‌داند.

گوریلا گلس 7i

این شرکت در ادامه احتیاج بازار به محافظ جدیدتری را تائید کرده است که علاوه‌بر تامین نیاز شرکت‌های سازنده گوشی‌های میان‌رده، موجب می‌شود تا شاهد استفاده از نمایشگرهای باکیفیت در این نوع گوشی‌ها باشیم. براساس بیانیه مطبوعاتی کورنینگ، گوریلا گلس ۷i پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه دوام داشته است.

بررسی‌های انجام‌شده توسط آزمایشگاه این شرکت نشان می‌دهند که این محافظ نمایشگر قادر به تحمل سقوط از ارتفاع یک متری روی سطوح ناهموار مانند آسفالت است. در حالی که شیشه‌های آلومینوسیلیکات شرکت رقیب معمولا با افتادن از ارتفاعات بسیار پایین‌تر مانند ۰.۵ متر یا کمتر می‌شکنند.

علاوه‌بر این، محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۷i در مقایسه با برخی از شیشه‌های لیتیوم آلومینوسیلیکات بازار، دو برابر مقاومت بیشتری در برابر خراش دارد. به نظر می‌رسد این محافظ نمایشگر گزینه‌ای قابل اطمینان برای تولیدکنندگان گوشی‌های میان‌رده است که محافظت بهتری را با قیمت مناسب به ارمغان می‌آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید