شایعه: گلکسی زد فولد ۶ اولترا سومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود - تکفارس 
شایعه: گلکسی زد فولد ۶ اولترا سومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود - تکفارس 
شایعه: گلکسی زد فولد ۶ اولترا سومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود - تکفارس 

شایعه: گلکسی زد فولد ۶ اولترا سومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

علیرضا بیات
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - 09:29
گلکسی زد فولد 6 اولترا

طبق گزارش GalaxyClub، ممکن است شاهد عرضه سومین گوشی تاشو سامسونگ با نام گلکسی زد فولد ۶ اولترا باشیم.

شایعات برای اولین بار نیست که از حضور این گوشی خبر می‌دهند. در ماه فوریه سایت Winfuture.de از احتمال وجود سری اولترا مرتبط با گوشی‌های Z Fold 6 داده بود.

سال میلادی گذشته شاهد عرضه گلکسی Z Fold 5 با شماره مدل SM-F946 بودیم و گوشی بعدی یعنی Z Fold 6 با شماره مدل SM-F956 نام‌گذاری شد. اما طبق گزارش GalaxyClub، گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا با شماره مدل SM-F958 عرضه شود.

به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ از پسوند ۸ برای نام‌گذاری گوشی‌های اولترا خود استفاده می‌نماید، همانطور که در گوشی‌های قدیمی‌تر مانند گلکسی S24 Ultra‌ شاهد بودیم که با شماره مدل SM-S928 عرضه گردید.

هر چند جزییاتی مرتبط با شماره مدل SM-F958 فاش شده‌اند، اما هنوز برای مرتبط دانستن آن با گوشی Z Fold 6 Ultra زود است و باید با کمی احتیاط آن‌ را بررسی نماییم. با این حال به نظر اطلاعات افشا شده در مورد شماره مدل دقیق باشند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شاهد عرضه این گوشی تنها برای بازار کره جنوبی باشیم. طبق اطلاعات افشا شده شماره SM-F958 مرتبط با مدل گوشی قابل عرضه در کره جنوبی است اما هنوز اطلاعاتی از شماره مدل‌های اروپا و آمریکا به دست نیامده است.

ببینید: حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ به نمایش گذاشته شد

متاسفانه در این گزارش اطلاعاتی در مورد جزییات و مشخصات گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا داده نشده است. حدس زده می‌شود که سامسونگ در مراسم Unpacked خود در ماه جولای امسال برخی از تجهیزات خود را رونمایی کند.

به جز گوشی Z Fold 6 Ultra احتمالا شاهد رونمایی و عرضه گوشی‌های Z Fold 6 ،Z Flip 6  و حلقه هوشمند Galaxy Ring باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید