تائید شد: گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۸ به زودی از راه می رسد
تائید شد: گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۸ به زودی از راه می رسد
تائید شد: گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۸ به زودی از راه می رسد

تائید شد: گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۸ به زودی از راه می رسد

افشین نوری
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - 10:45
راگ فون 8

ایسوس سرانجام تائید کرد که راگ فون ۸ به زودی معرفی خواهد شد. این شرکت قبلا تائید کرده بود که نسل بعدی گوشی‌های ROG مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهند بود.

ایسوس با انتشار یک تیزر در X تائید کرده راگ فون ۸ به زودی معرفی خواهد شد. در تصویری که منتشر شده می‌توان یک برآمدگی قابل‌توجه دوربین را مشاهده کرد که شامل سه دوربین و یک فلاش می‌شود.

راگ فون 8

ایسوس اشاره‌ای به تاریخ دقیق معرفی این گوشی گیمینگ نکرده است، اما این اتفاق ممکن است در رویداد CES 2024 بیافتد.

جالب است بدانید که سری ROG Phone 8 اخیرا در یک پایگاه داده به همراه یک گوشی مرموز Zenfone 11 Ultra ظاهر شده بود.

ایسوس گوشی‌های گیمینگ راگ فون ۷ و ۷ آلتیمیت را چند ماه پیش معرفی کرد. این گوشی‌ها مجهز به تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ هستند و از یک وسیله جانبی پرتال به نام AeroActive برای جریان مستقیم هوا به داخل گوشی بهره می‌برند.

ایسوس یک سیستم خنک کننده بزرگتر و بهتر به نام GameCool7 برای مدل آلتیمیت ارائه کرده است که از یک لایه نیترید، دو شیت گرافیتی با مجموع مساحت ۱۶,۰۰۰mm² بهره می‌برد. این سیستم خنک‌کننده ۱۰ درصد کارایی حرارتی بتری دارد و ۱۵ درصد نیز از طرف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهبود کارایی کسب کرده است. ‌

در کنار آن‌ها یک X Mode ایسوس و خنک‌کننده جدید AeroActive Cooler 7 که در جعبه مدل‌ آلتیمیت ارائه شده است باعث بهبود عملکرد گیمینگ این گوشی‌ خواهند شد.

سیستم AeroActive Cooler 7 دارای یک ساب‌ووفر سوپرخطی  ۵ مگنت با یک اسپیکر ۱۳*۳۸ میلیمتر است که با اسپیکرهای استریو راگ فون ۷ جفت شده و صدای ۲.۱ با باس قوی ارائه خواهد کرد. این سیستم خنک‌کننده مثل خود گوشی‌ها دارای جک صوتی ۳.۵ میلیمتری با فناوری دیراک است.

هر دو گوشی ایسوس از کنترل‌های شولدر اولتراسونیک AirTrigger بهره می‌برند که از ژست‌هایی مثل دوال اکشن، پرس و لیفت پشتیبانی می‌کند. موتور خطی لرزشی محور X هم بازخوردهای لمسی واقعی را برای دکمه‌های مختلف گیمینگ فراهم خواهد کرد.

سری راگ فون ۷ و ۷ آلتیمیت همچنین می‌تواند از قابلیت رهگیری پرتو در بازی‌های خاص پشتیبانی کند. این گوشی‌ها از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۴۴۸x1080px و روشنایی ۱۵۰۰ نیت بهره می‌برند و دارای نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز هستند. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید