ردمی ۱۳C 5G با طراحی جالب و تراشه جدید معرفی شد - تکفارس 
ردمی ۱۳C 5G با طراحی جالب و تراشه جدید معرفی شد - تکفارس 
ردمی ۱۳C 5G با طراحی جالب و تراشه جدید معرفی شد - تکفارس 

ردمی ۱۳C 5G با طراحی جالب و تراشه جدید معرفی شد

افشین نوری
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - 14:35
ردمی 13C 5G

شیائومی گوشی ردمی ۱۳C 5G را معرفی کرد که یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با اتصال ۵G، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی جالب در پنل پشتی است. این گوشی در بخش تراشه و دوربین با ردمی ۱۳C 4G متفاوت است.

ردمی ۱۳C 5G دارای یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است و در لبه کناری آن یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

تراشه ردمی ۱۳C 5G دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است که یک پردازنده هشت هسته‌ای با دو هسته عملکردی ۲.۲ گیگاهرتزی است. این گوشی دارای فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است و سه گزینه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت دارد.

ردمی ۱۳C 5G دارای سیستم دوربین پشتی متفاوتی نسبت به برادر LTE خود است که شامل دو دایره بزرگ سیاه رنگ می‌شود. دوربین اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است، در حالیکه رزولوشن دوربین دوم در برگه مشخصات رسمی ذکر نشده است.

دوربین سلفی این گوشی در داخل یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته و سنسور ۵ مگاپیکسلی است که نسبت به دوربین ۸ مگاپیکسلی مدل ۴G کمی کاهش یافته است.

شیائومی گوشی ردمی ۱۳C 5G را به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۸ وات از طریق درگاه USB-C مجهز کرده است، اما تنها یک آداپتور ۱۰ واتی در جعبه آن وجود دارد. این گوشی دارای یک اسلات microSD اختصاصی است که می تواند دو سیم‌کارت ۵G را در خود جای دهد.

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل جک ۳.۵ میلی متری، اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14 و محافظ گوریلا گلس برای نمایشگر می‌شود این گوشی همچنین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است که یک ویژگی خوب برای گوشی‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

ردمی ۱۳C 5G در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای ارائه شده و قیمت آن ۱۲۰ دلار برای نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایتی، ۱۴۰ دلار برای ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۱۶۰ دلار برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی است

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید