شیائومی ردمی ۱۳C معرفی شد - تکفارس 
شیائومی ردمی ۱۳C معرفی شد - تکفارس 
شیائومی ردمی ۱۳C معرفی شد - تکفارس 

شیائومی ردمی ۱۳C معرفی شد

افشین نوری
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - 16:37
شیائومی

شیائومی گوشی ردمی ۱۳Cرا در چین معرفی کرد. این گوشی هرچند یک ارتقاء بزرگ نسبت به مدل قبلی خود یعنی شیائومی ۱۲C نیست، اما دارای دوربین، سرعت شارژ، اتصال و صفحه نمایش بهتر است.

ردمی ۱۳C بسیار شبیه به پوکو C65 است و از تراشه ۱۲ نانومتری هلیو G85 بهره می‌برد. اما برخلاف C65، دارای ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم است. پوکو C65 فقط با ۶ و ۸ گیگابایت رم قابل دسترس است.

ردمی ۱۳C در دو نسخه با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 عرضه شده است که همان پیکره‌بندی پوکو C65 اما بهتر از ردمی ۱۲C است. همچنین، در حالیکه ۱۲C دارای صفحه نمایش HD+ 60 هرتز است، ۱۳C از یک نمایشگر ۹۰ هرتز بهره می‌برد.

در بخش دوربین، ردمی ۱۳C دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود است که این سنسور نسبت به حسگر عمقی ۰.۰۸ مگاپیکسلی ۱۲C بهبود یافته است. در پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

ردمی ۱۳C مانند پوکو C65 دارای یک درگاه USB-C است. در حالیکه ۱۲C با یک پورت micro-USB عرضه شد. انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سیمی ۱۸ وات تامین می‌کند که نسبت به شارژ ۱۰ واتی ردمی ۱۲C بهبود یافته است.

قیمت ردمی ۱۳C در حال حاضر در نیجریه حدود ۱۲۲ دلار است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید