X شروع به حذف تیترها از لینک‌های ارسالی کرد - تکفارس 
X شروع به حذف تیترها از لینک‌های ارسالی کرد - تکفارس 
X شروع به حذف تیترها از لینک‌های ارسالی کرد - تکفارس 

X شروع به حذف تیترها از لینک‌های ارسالی کرد

افشین نوری
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 10:28
X

از امروز، لینک‌های منتشرشده در شبکه اجتماعی X ممکن است کاملا متفاوت به نظر برسند. توییتر شروع به حذف تیترها از لینک‌های ارسال شده کرده است. ایلان ماسک اخیرا گفته بود که این کار زیبایی پلتفرم را بهبود می‌بخشد.

طبق برخی گزارش‌ها، ظاهرا پیش‌نمایش قالب جدیدمورد رضایت تبلیغ‌کنندگان قرار نگرفته است، اما علیرغم آن این تغییر در حال اعمال شدن است. دلیل اصلی X برای این تغییر آن است که پست‌های بیشتری در فیدها ظاهر بشود. همچنین ماسک فکر می‌کند که با این کار می‌توان به کاهش تعداد کلیک‌های طعمه کمک کرد.

هرچند ماسک ادعا کرده که علت اصلی این تغییر، زیبایی‌شناسی پلتفرم ایکس است، اما همه می‌دانند که او تلاش دارد افراد بیشتری را تشویق کند تا پست‌های طولانی را در توییتر منتشر کنند. توییتر محدودیت پست سرویس آبی خود را به ۲۵۰۰۰ افزایش داده است.

ایلان ماسک به‌تازگی گفته است که پلتفرم X به زودی قابلیت بلاک کردن کاربران را حذف خواهد کرد. لیندا یاکارینو مدیرعامل X هم گفته است: «امنیت کاربران اولویت اول ما است و ما در تلاش هستیم تا چیزی بهتر از بلاک کردن و میوت کردن ارائه کنیم.»

ماسک به‌تازگی نام توییتر را به X تغییر داده است. او قصد داد با این کار شبکه اجتماعی خود را قابلیت پیام‌رسانی مجهز کند و همچنین از پرداخت‌های موبایلی پشتیبانی کند. ماسک سال گذشته توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، اما اعتراف کرده که ارزش این شرکت از زمان خرید آن کاهش یافته است.

در واقع ایلان ماسک سعی کرده با نام جدید X تمام آثار نام تجاری توییتر را از بین ببرد و حتی تابلوی توییتر در مقر این شرکت در شهر سانفرانسیسکو آمریکا قبل از مداخله پلیس به خاطر نداشتن مجوز تغییر کرده بود.

ایلان ماسک از زمانیکه توییتر را خریده تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده است. او بسیاری از مدیران اجرایی را اخراج کرده، هیات مدیره را منحل کرده و حدود ۸۰۰۰ از کارمندان این شرکت را اخراج کرده است. این تغییرات باعث کاهش چشمگیر درآمدهای تبلیغاتی توییتر شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید