گوگل تصویری از پیکسل ۸ پرو منتشر کرد - تکفارس 
گوگل تصویری از پیکسل ۸ پرو منتشر کرد - تکفارس 
گوگل تصویری از پیکسل ۸ پرو منتشر کرد - تکفارس 

گوگل تصویری از پیکسل ۸ پرو منتشر کرد

مهدی حلوائی
۸ شهریور ۱۴۰۲ - 17:39
گوگل پیکسل 8 پرو

هرچند که بیشتر اوقات تصاویر و اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند پیش از معرفی رسمی آن‌ها توسط افشاگران منتشر می‌شود اما امروز خود شرکت گوگل به اشتباه تصویری از گوشی پیکسل ۸ پرو را فاش کرده است. این تصویر بلافاصله توسط این شرکت از وب‌سایت خود حذف شد اما کاربران توییتر موفق شدند تا آن را ذخیره کرده و در اینترنت به اشتراک بگذارند.

مطالب مرتبط:

میشال رحمان (Mishaal Rahman)، افشاگر مشهور، امروز تصویری از یک گوشی هوشمند را در توییتر منتشر کرد که به ادعای او متعلق به پیکسل ۸ پرو بوده و ناخواسته توسط گوگل در صفحه‌ی اشتراک‌‌ها و خدمات آن قرار داده شده است. این تصویر ساعاتی قبل نیز در حساب Android Settings فاش شده بود.

هرچند که تصویر منتشرشده شباهت زیادی به گوشی پیکسل ۷ دارد اما متن جایگزین آن تایید می‌کند که این گوشی پیکسل ۸ پرو است. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این گوشی چه تفاوتی با سری پیکسل ۷ دارد اما با توجه به آن‌چه در تصویر مشاهده می‌شود، محفظه‌ی دوربین‌های پشتی این گوشی و رنگ کرمی آن دقیقاً مشابه پیکسل فولد است.

گوگل پیکسل 8 پرو

رندرهای قبلی منتشرشده از پیکسل ۸ پرو نشان می‌دهند که بدنه‌ی این گوشی حالت منحنی‌تری نسبت به پیکسل ۶ و ۷ دارد و قاب فلزی کناری آن نیز شبیه به گوشی‌های آیفون است. همچنین گفته می‌شود که نمایشگر پیکسل ۸ پرو برخلاف سری قبلی پیکسل کاملاً تخت بوده و این گوشی همانند آیفون ۱۴ تنها از سیم کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های پشتی این گوشی نیز به‌طور کامل درون یک محفظه قرار دارند و این محفظه برخلاف پیکسل ۷ دارای دو حفره نیست. بر اساس گزارش وب‌سایت Android Authority، پیکسل ۸ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی و فوق عریض ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و هر سه دوربین از قابلیت فیلم‌برداری ۸K با نرخ فریم ۳۰ نیز پشتیبانی می‌کنند.

گمانه‌زنی‌های قبلی همچنین به پشتیبانی پیکسل ۸ پرو از حسگر حرارتی مادون قرمز اشاره داشته‌اند که وظیفه‌ی تشخیص دمای بدن و محیط اطراف را بر عهده دارد. این موضوع می‌تواند به تلاش گوگل برای ارائه‌ی ویژگی‌های مرتبط با سلامت بیشتر در گوشی‌های خود اشاره داشته باشد. انتظار می‌رود گوگل در ماه اکتبر از این گوشی رونمایی کند.

منبع: Gizmodo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید