حلقه هوشمند اپل قابلیت کنترل دستگاه های دیگر را خواهد داشت - تکفارس 
حلقه هوشمند اپل قابلیت کنترل دستگاه های دیگر را خواهد داشت - تکفارس 
حلقه هوشمند اپل قابلیت کنترل دستگاه های دیگر را خواهد داشت - تکفارس 

حلقه هوشمند اپل قابلیت کنترل دستگاه های دیگر را خواهد داشت

مهدی حلوائی
۱ شهریور ۱۴۰۲ - 11:37
حلقه هوشمند اپل

پس از گذشت ۲ سال از انتشار آخرین اخبار در مورد پروژه‌ی حلقه هوشمند اپل، این شرکت کماکان مشغول طراحی گجت هوشمند یادشده بوده و حالا نیز پتنت جدیدی از این دستگاه لمسی را به ثبت رسانده است.

مطالب مرتبط:

بر اساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت اداره‌ی ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO)، حلقه‌ هوشمند اپل دارای یک بند چرخشی بوده که کاربران با چرخاندن آن می‌توانند در مرورگر آیفون اسکرول کنند. این حلقه همچنین توانایی اتصال به چندین دستگاه از جمله ساعت‌ هوشمند، هدفون، دسکتاپ، تبلت و لپ تاپ‌ را خواهد داشت.

حلقه هوشمند اپل

وب‌سایت Patently Apple در گزارش خود تصویری از پتنت این دستگاه را منتشر کرده که با توجه به آن به‌نظر می‌رسد بخش پردازشی این حلقه‌ در قسمت بالایی آن قرار دارد. حلقه‌ هوشمند اپل همچنین دارای حسگر لمسی، حافظه‌ی داخلی و موتور لرزشی است. کاربرد این قطعات در شرایط مختلف، متفاوت بوده و برای مثال موتور لرزشی آن زمانی که گوشی شما نوتیفیکشن دریافت می‌کند، با ایجاد لرزش در حلقه‌ به شما هشدار می‌دهد.

با توجه به اطلاعات منتشرشده به‌نظر می‌رسد که پروژه‌ی حلقه‌ی هوشمند اپل بسیار جاه‌طلبانه است اما توجه داشته باشید که در حال حاضر این شرکت هیچ یک از اطلاعات مذکور را تایید نکرده است و از آن‌جایی که بسیاری از پتنت‌ها در نهایت به مرحله‌ی تولید نمی‌رسند، ممکن است که هرگز شاهد عرضه‌ی چنین دستگاهی به بازار نباشیم.

منبع: TechRadar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید