نسخه جدید پیش‌نمایش اینسایدر ویندور ۱۱ قابلیت‌های جدیدی ارائه کرده است - تکفارس 
نسخه جدید پیش‌نمایش اینسایدر ویندور ۱۱ قابلیت‌های جدیدی ارائه کرده است - تکفارس 
نسخه جدید پیش‌نمایش اینسایدر ویندور ۱۱ قابلیت‌های جدیدی ارائه کرده است - تکفارس 

نسخه جدید پیش‌نمایش اینسایدر ویندور ۱۱ قابلیت‌های جدیدی ارائه کرده است

افشین نوری
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 12:11
ویندوز ۱۱

مایکروسافت امروز نسخه‌های ۲۲۶۲۱.۲۱۲۹ و ۲۲۶۳۱.۲۱۲۹ ویندوز ۱۱ را در کانال بتا منتشر کرد که شامل قابلیت‌های جدیدی برای بهبود تجربه کاربری می‌شوند. یکی از این قابلیت‌ها، ویندوز کوپایلت است که با هوش مصنوعی کار می‌کند. این قابلیت که هم اکنون برای ویندوز اینسایدر در کانال بتا قابل دسترس است، تجربه رابط کاربری یکپارچه‌ای را ارائه می‌کند و می‌تواند به طیف وسیعی از درخواست‌های کاربران پاسخ دهد.

علاوه بر بهبودهای هوش مصنوعی، توسعه‌دهندگان در نسخه جدید ویندوز ۱۱ می‌توانند از Dev Drive بهره ببرند که باعث بهبود حافظه ذخیره‌سازی برای افزایش کارایی می‌شود. این سرویس دارای ابزارهایی است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا عملکرد و پروفایل‌های امنیتی را به طور مؤثر مدیریت کنند. از طرف دیگر، حالت عملکرد، به عنوان قابلیت جدید آنتی‌ویروس مایکروسافت دیفندر، برای Dev Drive نیز ارائه شده است.

مایکروسافت همچنان به اصلاح پیش نمایش‌های اینسایدر ویندوز ۱۱ ادامه می دهد و انتظار می‌رود شاهد آینده خوبی برای این سیستم عامل باشبم. لازم به ذکر است که نسخه‌های فعلی هنوز برای همه کاربران کانال بتا در دسترس نیستند و قرار است به تدریج در هفته‌های پیش‌رو منتشر شوند.

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که از اوایل ماه می امسال اپلیکیشن Phone Link را برای iOS به ۳۹ زبان مختلف در ۸۵ کشور دنیا عرضه خواهد کرد. به این ترتیب کاربران آیفون قادر به ارسال و دریافت تماس‌ها تلفنی، پیام‌های متنی، مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و دسترسی به لیست تماس خود مستقیما از طریق کامپیوتر خواهند بود.

مایکروسافت از ماه فوریه ۲۰۲۳ شروع به تست اپلیکیشن Phone Link برای آیفون‌ها کرده و با بازخوردهایی که از اینسایدرهای ویندوز دریافت کرده است توانسته آن را بهبود ببخشد. هرچند، برخی‌ کاربران فکر می‌کنند اپلیکیشن Phone Link برای iOS چیزی شبیه به iMessage برای ویندوز ۱۱ خواهد بود، اما ظاهرا برخی قابلیت‌ها مهم در Phone Link وجود نخواهند داشت. برای مثال، این اپلیکیشن از چت‌های گروهی و تاریخچه گفتگوها، عکس‌ها و ویدیوها در خارج از چت‌های جاری پشتیبانی نخواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید