اینستاگرام در حال تست قابلیتی برای تشخیص پست های ایجادشده توسط هوش مصنوعی است - تکفارس 
اینستاگرام در حال تست قابلیتی برای تشخیص پست های ایجادشده توسط هوش مصنوعی است - تکفارس 
اینستاگرام در حال تست قابلیتی برای تشخیص پست های ایجادشده توسط هوش مصنوعی است - تکفارس 

اینستاگرام در حال تست قابلیتی برای تشخیص پست های ایجادشده توسط هوش مصنوعی است

افشین نوری
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - 10:18
اینستاگرام

اینستاگرام شروع به تست قابلیتی کرده که پست های ایجادشده با هوش مصنوعی را تشخیص خواهد داد. این فناوری تشخیص خواهد آیا یک عکس یا ویدیو توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است یا توسط انسان.

این قابلیت توسط یک مهندس معکوس به نام الساندرو پالوزی مشاهده شده و تصویر آن را در توییتر به اشتراک گذاشته است. این تصویر نشان می‌دهد که چه زمانی یک پست اینستاگرام توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است تا به کاربران اطلاع دهد با چه نوع محتوایی روبرو هستند.

اینستاگرام

در تصویر بالا، یک عکس با عنوان «تولید شده توسط هوش مصنوعی» برچسب‌گذاری شده است. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی عرضه خواهد شد. با توجه به رشد فزاینده چت‌بات های هوش مصنوعی، نگرانی‌های زیادی درباره آن و تثیری که می‌تواند روی محتوای تولیدشده در فضای آنلاین و همچنین کاهش مشاغل انسانی داشته باشد وجود دارد.

برچسب جدید اینستاگرام به کاربران کمک خواهد کرد تا نسبت به آنچه در اینستاگرام مشاهده می‌کنند، اطلاع بیشتری داشته باشند. اگر آنها بدانند که یک پست توسط هوش مصنوعی تولید شده است بهتر خواهند توانست درباره آن تصمیم بگیرند.

همانطور که می‌دانید اینستاگرام اپلیکیشن تردز را به عنوان رقیب توییتر در دسترس کاربران قرار داده است. متا در ماه‌های گذشته قصد داشت از مشکلات اخیر توییتر پس از خرید آن توسط ایلان ماسک بهره ببرد و برای کاربران یک شبکه اجتماعی جدید مبتنی بر متن ارائه دهد.

تردز بسیار شبیه به آن چیزی است که در شایعات اشاره شده بود. همانطور که انتظار می‌رفت این اپلیکیشن از اطلاعات حساب اینستاگرام کاربران استفاده می‌کند و در واقع ما با یک افزونه پلتفرم اینستاگرام سروکار داریم.

تردز هرچند یک اپلیکیشن مستقل است اما از قابلیت یکپارچه‌سازی حساب اینستاگرام استفاده می‌کند تا کاربران به راحتی بتوانند اکانت‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنند پیدا و دنبال کنند. این اپلیکیشن از از همان اطلاعات ورود اینستاگرام استفاده می‌کند.

تردز بسیار شبیه به توییتر است و مثل توییتر دارای یک فید برای مشاهده پست‌هایی است که کاربران منتشر کرده‌اند. گزینه‌های دیگری مثل لایک، کامنت، پست مجدد و اشتراک گذاری نیز در آن وجود دارند و رابط کاربری این برنامه شامل رشته‌های جمع‌شونده است تا از طولانی شدن فید جلوگیری کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید