قوانین مرتبط با جعل هویت در یوتیوب تغییر پیدا کرد - تکفارس 
قوانین مرتبط با جعل هویت در یوتیوب تغییر پیدا کرد - تکفارس 
قوانین مرتبط با جعل هویت در یوتیوب تغییر پیدا کرد - تکفارس 

قوانین مرتبط با جعل هویت در یوتیوب تغییر پیدا کرد

مهدی حلوائی
۴ تیر ۱۴۰۲ - 13:19
یوتیوب

یوتیوب امروز از تغییر قوانین مرتبط با جعل هویت پلتفرم خود برای مقابله با حساب‌های جعلی خبر داد. بر اساس این فوانین، کانال‌های طرفداری یوتیوب حالا باید به صراحت اعلام کنند که به یوتیوبرهای تحت پشتیبانی خود وابسته نیستند.

مطالب مرتبط:

یوتیوب ادعا می‌کند که این قوانین مانع از نشر مجدد محتوای تولیدشده توسط سایر یوتیوبرها خواهد شد. برای مثال، حالا کانال‌های طرفداری نمی‌توانند محتوای تولیدشده توسط یوتیوبر محبوب خود را بازنشر کرده و یا برای کانال خود نام، آواتار و بنر مشابه کانال‌های دیگر را انتخاب کنند. این کانال‌ها همچنین دیگر امکان متمایز کردن نام کانال خود با یک فاصله، نقطه یا علائم دیگر را نخواهند داشت. یوتیوب همچنین اعلام کرده که در صورت نقض این قوانین، حساب کاربر خاطی به‌طور کلی بسته خواهد شد و دیگر خبری از سیستم جریمه‌ی قبلی نخواهد بود.

افزایش تعداد ویدیوهای بازنشرشده از یوتیوبرهای مشهور توسط حساب‌های جعلی و درآمدزایی از این راه در چند وقت اخیر باعث شده تا یوتیوب دست به تغییر قوانین یادشده بزند. این ترند در سایر پلتفرم‌های اشتراک ویدیو، مانند اینستاگرام و تیک تاک، نیز مشاهده شده و موضوع جدیدی نیست اما به‌نظر می‌رسد که یوتیوب قصد دارد تا به شکل جدی‌تری با این موضوع مقابله کند. قرار است قوانین جدید یوتیوب از ۲۱ آگوست ۲۰۲۳ در این پلتفرم اعمال شوند.

منبع: SocialMediaToday

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید