اولین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۳ با قابلیت جدید ترجمه پیام ها عرضه شد - تکفارس 
اولین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۳ با قابلیت جدید ترجمه پیام ها عرضه شد - تکفارس 
اولین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۳ با قابلیت جدید ترجمه پیام ها عرضه شد - تکفارس 

اولین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۳ با قابلیت جدید ترجمه پیام ها عرضه شد

افشین نوری
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - 16:20
اپلیکیشن تلگرام

تلگرام در اولین آپدیت سال ۲۰۲۳ خود قابلیت بسیار مفید و کاربردی ارائه کرده است که امکان ارتباط راحت‌تر با کاربران سایر کشورها را فراهم خواهد کرد. شما با استفاده از این قابلیت خواهید توانست پیام‌های متنی با زبان‌های متفاوت را ترجمه کنید و بفهمید. 

البته این قابلیت برای نسخه پریمیوم تلگرام ارائه شده است و در گروها و کانال‌های تلگرامی بسیار مفید خواهد بود. بنابراین اگر شما عضو گروهی شده‌اید که به زبانی غیر از زبان شما صحبت می‌کنند می‌توانید با استفاده از قابلیت جدید تلگرام همه پیام‌های متنی موجود در داخل این گروه یا کانال را ترجمه کنید. تلگرام همچنین یک برنامه خرید اشتراک سالانه معرفی کرده است که ۴۰ درصد تخفیف دارد و می‌تواند برای اکثر کاربران جذاب باشد. 

قابلیت دیگری که در آپدیت جدید تلگرام عرضه شده یک ابزار برای تبدیل استیکر و ایموجی به تصاویر پروفایل است. شما حتی می‌توانید با استفاده از این قابلیت، عکس‌هایی را به دوستان خود جهت استفاده در پروفایل‌شان پیشنهاد کنید. تلگرام همچنین امکان دسته‌بندی استیکرها و ایموجی‌ها را در آپدیت جدید خود فراهم کرده است‌. در ضمن، ۱۰ مجموعه ایموجی جدید نیز ارائه شده‌اند. 

تلگرام چندین بهبود دیگر هم ایجاد کرده است که شامل بازطراحی صفحه نمایش میزان مصرف دیتا می‌شود. در طراحی جدید، شما در بالای صفحه مربوطه، اطلاعات مصرف دیتا را در قالب چارت و جدول مشاهده خواهید کرد. تلگرام همچنین تنظیمات دانلود خودکار را تغییر داده و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران جهت کنترل سایز و نوع فایل‌های دانلودشده قرار داده است. 

به‌روزرسانی جدید تلگرام به‌تازگی عرضه شده است و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید باید کمی منتظر بمانید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید