ویدیوی آزمون مقاومت اپل واچ ‌اولترا [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی آزمون مقاومت اپل واچ ‌اولترا [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی آزمون مقاومت اپل واچ ‌اولترا [تماشا کنید]

افشین نوری
۶ آذر ۱۴۰۱ - 09:28
ویدیوی آزمون مقاومت اپل واچ ‌اولترا [تماشا کنید] - تکفارس 

اپل اخیرا ساعت هوشمند اپل واچ ‌اولترا را را با قابلیت خوبی مثل شیشه کریستال یاقوت معرفی کرد تا در برابر ناشی از فعالیت‌های سخت دوام بیاورد. ساعت‌های گلکسی واچ‌ ۵ و گارمین Fenix 7 نیز از این قابلیت بهره می‌برند. حالا یک‌ کانال یوتیوبی مقاومت این سه ساعت را تست کرده است.

اپل، ساعت اپل واچ اولترا را برای ورزشکاران و افرادی که فعالیت‌های سخت می‌کنند ارائه کرده است تا در حین فعالیت‌های خود از بابت آسیب رسیدن به ساعت‌شان نگران نباشند. اپل واچ اولترا یک ساعت بسیار مستحکم است‌که برای شرایط سخت طراحی شده است و نمایشگر آن از شیشه بسیار مقاوم یاقوتی ساخته شده است. 

حالا کانال JerryRigEverything سعی کرده است این ساعت را در کنار دو ساعت دیگر از نظر استحکام مقایسه کند تا ببیند ادعاهای اپل چقدر درست هستند.  

همانطور در ویدیو تماشا می‌کنید، اپل واچ اولترا توانسته تا سطح ۸ خراشیدگی را تحمل کند که نشان‌دهنده مقاومت بالای نمایشگر آن پر برابر هرگونه اجسام تیز است. دو ساعت دیگر گلکسی واچ ۵ و گارمین Fenix 7 نیز چنین مقاومتی از خودشان نشان دادند. 

با این حال، یوتیوبر این ویدیو ادعا کرده است که نمایشگر Fenix 7 که از نوع Sapphire Solar است به استانداردهای بنچمارک Tissot نزدیک‌تر بود تا دو ساعت دیگر. ضمن اینکه این ساعت قابلیت شارژ شدن در زیر نور خورشید را نیز دارد که ساعت‌های اپل و سامسونگ فاقد آن هستند.‌

اگر بخواهیم قیمت این سه ساعت را مقایسه کنیم ساعت گارمین Fenix 7 هم‌اکنون به قیمت ۸۰۰ دلار فروخته می‌شود در حالیکه گلکسی واچ ‌۵ و اپل واچ اولترا به ترتیب ۳۰۰ و ۸۰۰ دلار قیمت دارند.

نظر شما درباره این ساعت‌ها چیست؟ اگر بخواهید یکی از آن‌ها را بخرید کدامیک را سفارش مس‌دهید.

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید