اپل هیچ برنامه ای برای خرید منچستر یونایتد ندارد - تکفارس 
اپل هیچ برنامه ای برای خرید منچستر یونایتد ندارد - تکفارس 
اپل هیچ برنامه ای برای خرید منچستر یونایتد ندارد - تکفارس 

اپل هیچ برنامه ای برای خرید منچستر یونایتد ندارد

افشین نوری
۵ آذر ۱۴۰۱ - 11:54
اپل هیچ برنامه ای برای خرید منچستر یونایتد ندارد - تکفارس 

اخیراً شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شرکت اپل قصد خرید باشگاه فوتبال منچستر یونایتد را دارد، اما حالا یک منبع آگاه این شایعات را رد کرده و گفته است که اپل هیچ برنامه‌ای برای خرید منچستریونایتد ندارد.

چند روز پیش یک خبرگزاری انگلیسی به نام دیلی استار گزارش داد که اپل می خواهد باشگاه منچستر یونایتد را به قیمت ۷ میلیارد دلار بخرد. بعد از انتشار این گزارش، شایعاتی زیادی پخش شد و ه همین خاطر وب سایت MacRumors سعی کرد با چندین فرد نزدیک به شرکت اپل تماس بگیرد و نظر آن‌ها را درباره این موضوع بداند.در نهایت معلوم شد که گزارش دیلی استار درست نبوده است و پل هیچ قصدی برای ورود به دنیای فوتبال ندارد.

باشگاه منچستر یونایتد در سال ۲۰۰۵ توسط خانواده Glazer خریداری شد و این خانواده بخش بزرگی از این باشگاه سرشناس را در اختیار دارد. مدیران این باشگاه روز پنجشنبه اعلام کردند که در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای فروش باشگاه هستند و این خبر دقیقا همان روزی منتشر شد که خبر جدایی کریستین رونالدو از منچستر یونایتد نیز  اعلام شد.

اپل در حال حاضر یکی از ثروتمندترین شرکت‌های دنیاست و به‌راحتی می‌تواند در زمینه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کند، اما به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت علاقه‌ای به بخش ورزش ندارند و ترجیح می‌دهند که بیشتر در حوزه‌ فناوری سرمایه گذاری کنند.

البته اپل اخیرا توانسته است برای سرویس اپل تی‌وی پلاس خود حق پخش لیگ ورزشی MLB  را بخرد و به نظر می ‌رسد که قصد دارد در ادامه حق پخش زنده بازی های MLS را نیز برای ۱۰ سال آینده خریداری کند. بنابراین حضور اپل در زمینه ورزشی صرفا در حد استریم بازی‌ها خواهد بود و بعید است که به سراغ خرید یک باشگاه با سرمایه‌گذاری زیاد برود. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که شرایط به چه صورتی پیش می‌رود و در نهایت چه فرد یا شرکتی باشگاه منچستر یونایتد را می‌خرد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید