خرید بلیط های لحظه آخری چارتر - تکفارس 
خرید بلیط های لحظه آخری چارتر - تکفارس 
خرید بلیط های لحظه آخری چارتر - تکفارس 

خرید بلیط های لحظه آخری چارتر

کسری نراقی
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - 16:56
خرید بلیط های لحظه آخری چارتر - تکفارس 

لیط هواپیما لحظه آخری یکی از گزینه های جذاب و ارزان برای تجربه سفری ارزان تر است. این بلیط ها معمولا در برخی زمان ها و برای برخی مقاصد خاص به فروش می رسد. مسیر تهران مشهد به دلیل تقاضای بالا برای سفر یکی از این مقاصد مهم بوده که به همین دلیل نحوه خرید بلیط لحظه آخری تهران مشهد نسبت به سایر مسیرها دشوار است. در ادامه ضمن آشنایی با این بلیط ها، در مورد چگونگی خرید آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.

زمانی بود که برای گرفتن یک پرواز ارزان لحظه آخری، تنها کاری که باید انجام می دادید این بود که در فرودگاه حاضر شوید و یک بلیط آماده به کار بخواهید. حتی چندین سال پیش، می‌توانستید بلیط‌های لحظه آخری را ارزان پیدا کنید. شرکت‌های هواپیمایی در مورد پرواز با حداکثر ظرفیت سرسخت بوده و مایل بودند قیمت‌ها را اندکی قبل از پرواز کاهش دهند تا خریدهای فوری را انجام دهند.

بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر

وجود پروازهای لحظه آخری ارزان قبل از چند ساعت سوار شدن به هواپیما یک نعمت بوده که هر کسی نمی تواند از آن استفاده کند و بهترین راه برای یافتن پروازهای لحظه آخری چارتر ، بازدید از وب سایت های معتبر است. پروازهای لحظه آخری همیشه یک موهبت هستند زیرا مسافران را از ناامیدی از دست دادن سفرها نجات می دهند. این مسافران همچنین بسیار راحت هستند، به ویژه برای مسافران تجاری که اغلب نیاز به رزرو پروازهای ارزان برای سفرهای کاری غیرمنتظره در لحظه آخر دارند.

خرید بلیط های لحظه آخری چارتر - تکفارس 

بلیط های لحظه آخری در حقیقت نوعی بلیط چارتر بوده که در ساعات نزدیک به پرواز، با قیمتی پایین تر به فروش می رسد. بلیط چارتر توسط شرکت های واسطه ارائه شده که از ایرلاین ها خریداری شده و با قیمتی متفاوت در اختیار مسافران قرار می گیرد. بلیط لحظه آخری چارتر نیز دارای همان قوانین یکسان بوده، اما قیمت و دسترسی آن متفاوت است. برخی از مزایا و معایب بلیط های لحظه اخری چارتر در جدول زیر لیست شده است:

مزایامعایب
قیمت مناسبنوسان قیمت
بلیط رایگان نوزادبلیط گران کودک
زمان سفردسترسی پایین

چگونه می توان تخفیف های پرواز لحظه آخری را پیدا کرد؟

مسافرانی که مایلند تا از چند روز قبل برای رزرو بلیط هواپیما صبر کنند و در مورد تاریخ سفر خود انعطاف پذیر باشند، می توانند از مزایای بلیط هواپیما لحظه آخری نیز استفاده کنند. احتمالاً یک گزینه پرواز با نرخ های بسیار ارزان تری دریافت خواهید کرد، حتی اگر ممکن است مجبور شوید در آخرین لحظات ممکن به پرواز برسید. گاهی اوقات پیش می‌آید که مسافران بلیط هواپیما را از قبل رزرو می‌کنند اما در آخرین لحظه قادر به رفتن نیستند. این بلیط های کنسلی و صندلی‌های پرواز به مسافران دیگری ارائه شده که مایل به دریافت چنین پیشنهادات لحظه آخری هستند. اما رزرو این بلیط ها با این روش همیشه امکان پذیر نیست. برخی از روش های جایگزین شامل موارد زیر است:

  • تماس با کارشناسان
  • عضویت در کانال و صفحه سایت ها
  • انتخاب بهترین زمان ممکن
  • انتخاب بهترین سایت

رزرو تلفنی بلیط هواپیما لحظه آخری

یکی از روش های مناسب و بدون دردسر برای رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری، تماس با کارشناسان سایت های معتبر و درخواست مشاوره از آن هاست. کارشناسان پرواز، دوره های کامل پرواز را گذرانده اند و به روزترین اطلاعات را در این زمینه دارند. علاوه بر این می توانید پس از انتخاب زمان و مبدا و مقصد خود از آن ها بخواهید که بلیط را برای شما رزرو کنند.

خرید بلیط های لحظه آخری چارتر - تکفارس 

کانال بلیط لحظه آخری هواپیما

یکی از روش ها برای آگاهی از کاهش قیمت بلیط هواپیما به ویژه در ساعات نزدیک به پرواز، عضویت در کانال تلگرامی یا صفحه اینستاگرام سایت های فروش بلیط هواپیماست. همچنین سایت ها و کانال های ایرلاین ها نیز گزینه مناسبی برای آگاهی از فروش بلیط های لحظه آخری می باشد. در این کانال ها و صفحات آخرین اخبار در رابطه کاهش قیمت بلیط هواپیما برای مقاصد مختلف اعلام می شود. پس اگر می خواهید بلیط هواپیما لحظه آخری را در زمانی مناسب رزرو کنید، عضویت در این کانال ها را فراموش نکنید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

یقینا از این موضوع که قیمت ها در درجه اول بر اساس تقاضا تعیین می شود، آگاه هستید. نباید تعجب کنید که بیشتر مردم دوست دارند در زمان های یکسان پرواز کنند: در طول روز و قبل و در پایان آخر هفته یا در تعطیلات. پیدا کردن بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان قیمت در این زمان ها تقریبا غیرممکن خواهد بود. اگر برایتان مهم نیست که برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در اواسط هفته سفر کنید یا خیلی زود از خواب بیدار شوید، می توانید شانس خود را افزایش دهید. به طور خاص، اگر زمانی که تاریخ پرواز نزدیک است، پروازهای نیمه شب را دنبال کنید، در آخرین لحظه قیمت بلیط کاهش می یابد.

نکته مهمی که باید در اینجا رعایت کرد، انعطاف پذیری برای زمان و مقصد سفر است. سعی کنید قبل از برنامه ریزی سفر، چندین مقصد را انتخاب کرده و با توجه به مقصد، زمان های مختلفی را برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری جستجو کنید. پس از انتخاب بلیط لحظه آخری چارتر مناسب برای مقصد مورد نظر می توانید با خرید آن بلیط، از مزیت قیمت ارزان این بلیط ها بهره مند شوید.

خرید بلیط های لحظه آخری چارتر - تکفارس 

بهترین سایت خرید بلیط لحظه آخری چارتر را انتخاب کنید

برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری باید سایتی را انتخاب کنید که بتوان با استفاده از امکانات آن، بدون دردسر بلیط خود را انتخاب کنید. برخی از سایت های فروش بلیط لحظه آخری چارتر، امکاناتی دارند که از طریق آن می توان از کاهش قیمت بلیط ها به ویژه در لحظات نزدیک پرواز آگاه شوید. همچنین برخی سایت ها امکان مقایسه بلیط برای سایت های دیگر و ایرلاین ها مختلف را فراهم کرده اند که می توان با استفاده از آن، بهترین بلیط ممکن را رزرو کرد.

بلیط های لحظه آخری چارتر برای چه کسانی توصیه می شود

بلیط هواپیما لحظه آخری، به دلیل ماهیت متغیر آن در قیمت و زمان پرواز، برای افرادی که سفرهای ناگهانی و متعدد دارند مناسب است. اگر جزو آن دسته از افرادای هستید که سفر خود را برنامه ریزی شده انجام می دهید، خرید این بلیط ها به شما توصیه نمی شود. اما بلیط های لحظه آخری چارتر برای افرادی که سفرهای کاری دارند، بهترین گزینه است. این بلیط ها به دلیل تعداد کمتر برای سفرهای خانوادگی مناسب نیست. آیا شما از بلیط های لحظه آخری برای سفر استفاده کرده اید؟ تجربه خود را در استفاده از این بلیط ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید