هزینه اشتراک ماهانه اینترنت استارلینک کاهش یافت - تکفارس 
هزینه اشتراک ماهانه اینترنت استارلینک کاهش یافت - تکفارس 

هزینه اشتراک ماهانه اینترنت استارلینک کاهش یافت

مهدی حلوائی
۳ شهریور ۱۴۰۱ - 19:06
استارلینک

بسیاری از کاربران اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به‌تازگی ایمیلی از سوی شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) دریافت کرده‌اند که در آن به کاهش هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی این اینترنت اشاره شده است. اسپیس ایکس تغییر شرایط بازار را دلیل اصلی این موضوع اعلام کرده است.

مطالب مرتبط:

کاهش قیمت اشتراک ماهانه‌ی استارلینک در کشورهای مختلف یکسان نبوده و برای مثال، کاربران ساکن در برزیل و شیلی از این پس برای خرید اشتراک یادشده به جای ۱۰۰ دلار باید ۵۰ دلار بپردازند. این موضوع در کشورهای اروپایی و بریتانیا نیز صدق کرده و به‌نظر می‌رسد که بیشترین کاهش قیمت در مناطقی اعمال شده که شرکت‌های دیگر در آن‌‌جا اینترنت ارزان‌تری را ارائه می‌دهند.

استارلینک

در حال حاضر هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی استارلینک در آمریکا ۱۱۰ دلار و هزینه‌ی گیرنده‌ی آن نیز ۵۹۹ دلار است. همچنین هزینه‌ی ابتدایی اشتراک پریمیوم استارلینک ۲،۵۰۰ دلار و هزینه‌ی ماهانه‌ی آن نیز ۵۰۰ دلار می‌باشد. این اشتراک، اینترنتی با سرعت ۳۵۰ مگابایت بر ثانیه را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. با این وجود، گران‌ترین اشتراک استارلینک، که با نام ماری‌تایم (Maritime) برای کشتی‌ها و قایق‌ها معرفی شده است، با قیمت ۵۰۰۰ دلار به کاربران ارائه می‌شود.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید