طراحی شیائومی ۱۳ شباهت زیادی به گلکسی S22 خواهد داشت - تکفارس 
طراحی شیائومی ۱۳ شباهت زیادی به گلکسی S22 خواهد داشت - تکفارس 
طراحی شیائومی ۱۳ شباهت زیادی به گلکسی S22 خواهد داشت - تکفارس 

طراحی شیائومی ۱۳ شباهت زیادی به گلکسی S22 خواهد داشت

مهدی حلوائی
۱۹ تیر ۱۴۰۱ - 20:05
شیائومی 13

شیائومی هفته‌ی گذشته گوشی‌‌های سری شیائومی ۱۲S را در کشور چین عرضه کرد و به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر این شرکت برای عرضه‌ی پرچمداران جدید خود یعنی سری شیائومی ۱۳ آماده می‌شود. حالا برخی از اطلاعات مربوط به این‌ گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است.

گفته می‌شود که سری شیائومی ۱۳ از تراشه‌ی نسل بعدی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهند برد. کوالکام به‌تازگی اعلام کرده است که رویداد تک سامیت (Tech Summit) خود را در ماه نوامبر (آبان) برگزار می‌کند و از این رو انتظار می‌رود که اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز در همین رویداد معرفی شود. گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی‌ها در ماه دسامبر (آذر) اشاره داشته‌اند.

بر اساس گزارش جدید Ice Universe، افشاگر مشهور و معتبر، سری شیائومی ۱۳ همانند گلکسی S22 از لبه‌های یک‌اندازه بهره خواهند برد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی‌ها همانند سری می ۱۱، شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲S به نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی با وضوح +QHD مجهز خواهند شد.

نظر شما در مورد گوشی‌های شیائومی چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید