مدیرعامل توییتر چندین مدیر رده‌بالای این شرکت را اخراج کرد - تکفارس 
مدیرعامل توییتر چندین مدیر رده‌بالای این شرکت را اخراج کرد - تکفارس 

مدیرعامل توییتر چندین مدیر رده‌بالای این شرکت را اخراج کرد

افشین نوری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 15:41
توییتر

پاراگ آگراوال مدیرعامل توییتر تعدادی از مدیران این شرکت را اخراج کرده است. این اقدام درجهت سیاست‌های جدید انجام شده است. یکی از این مدیران، کیوان بیک‌پور مدیر عمومی شرکت بود. بروس فالک مدیر درآمدهای توییتر نیز که به مدت هفت سال با این شرکت همکاری داشته است سمت خود را ترک کرده است.

توییتر در سیاست‌های جدید خود سعی دارد هزینه‌های شرکت را کاهش بدهد‌ و به همین‌خاطر استخدام‌های جدیدی نیز در این شرکت انجام نخواهند شد. بعد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، خیلی از مدیران توییتر نسبت به آینده این شرکت مردد هستند و نمی‌داند مسیر آینده این شرکت در چه جهتی خواهد بود. ماسک احتمالا مدیرعامل جدیدی برای توییتر انتخاب خواهد کرد و شاید هم جک دورسی دپباذه به این شرکت بازگردد.‌

بیک‌پور بعد از اخراج شدن گفت که این حدایی تصمیم او نبوده است و بعدا درباره این موضوع مطالبی را خواهد گفت. آگراوال قبلا اعتراف کرده بود که تویتر به اهداف درآمدی خود نرسیده است. البته این روزها شرکت‌های دیگری مثل متا نیز برای کاهش هزینه‌های خود اقدام به تغییر سیاست‌های خود داده‌اند و حتی متا اعلام کرده است که امسال نیروی جدیدی استخدام نخواهد کرد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید