شیائومی از گوشی های ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G، ردمی نوت ۱۱S 5G و ردمی نوت ۱۰ ۵G رونمایی کرد - تکفارس 
شیائومی از گوشی های ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G، ردمی نوت ۱۱S 5G و ردمی نوت ۱۰ ۵G رونمایی کرد - تکفارس 
شیائومی از گوشی های ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G، ردمی نوت ۱۱S 5G و ردمی نوت ۱۰ ۵G رونمایی کرد - تکفارس 

شیائومی از گوشی های ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G، ردمی نوت ۱۱S 5G و ردمی نوت ۱۰ ۵G رونمایی کرد

افشین نوری
۹ فروردین ۱۴۰۱ - 21:03
ردمی 11S 5G

شیائومی امروز سه گوشی جدید ردمی با قابلیت ۵G برای بازار جهانی معرفی کرد. این گوشی‌ها شامل ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ و سرعت شارژ ۱۲۰ وات (شارژ کامل در عرض ۱۵ دقیقه)، ردمی نوت ۱۱S 5G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ و سرعت شارژ ۳۳ وات و ردمی نوت ۱۰ ۵G با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ و سرعت شارژ ۱۸ وات می‌شوند.‌

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G

این گوشی مجهز به نمایشکر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و در قاب پشت آن یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.‌

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

کار پردازش این گوشی را تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد و انرژی آن توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۱۲۰ وات تامین می‌شود.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G در رنگ‌های خاکستری، آبی و سبز معرفی شده و مدل پایه آن با ترکیب حافظه ۶/۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۳۶۹ دلار فروخته خواهد شد. قیمت مدل‌های ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن نیز به‌ترتیب ۳۹۹ دلار و ۴۴۹ دلار تعیین شده است.

ردمی ۱۱S 5G

این گوشی در واقع نسخه جهانی پوکو M4 پرو است و از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد.‌ پردازش این گوشی بر عهده تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ است و دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از فست شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

ردمی 11S 5G

ردمی ۱۱S 5G در رنگ‌‌های مشکی و آبی معرفی شده و قیمت مدل پایه ۴/۶۴ گیگابایت آن ۲۴۹ دلار بوده و مدل‌های ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایت آن به‌ترتیب ۲۷۹ و ۲۹۹ دلار قیمت دارند.

ردمی ۱۰ ۵G

ردمی ۱۰ ۵G نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱E محسوب می‌شود و مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ و یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است و دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلیو یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با سرعت شارژ ۱۸ وات است.

ردمی 10 5G

این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای و سبز معرفی شده و قیمت مدل‌های ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۱۹۹ و ۲۲۹ دلار تعیین شده است.

نظر شما درباره سه گوشی فوق چیست؟ آیا طراحی و مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید