تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 

تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا فاش شد

افشین نوری
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 10:26
گلکسی S22 اولترا

تاکنون شایعات زیادی درباره سری گلکسی S22 سامسونگ وجود داشته است و ما احتمالا در ماه ژانویه امسال شاهد رونمایی از این سری خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

حالا یکی دو ماه مانده به این رویداد، کانال FrontPageTech تصاویر زنده‌ای از گوشی گلکسی S22 اولترا منتشر کرده است که تقریباً مشابه آن چیزی است که در رندرهای قبلی آن شاهد بودیم. طبق این تصاویر، مشخصات ظاهری گلکسی S22 اولترا شامل یک نمایشگر انحنادار با گوشه‌های خمیده و یک سیستم دوربین قطره‌ای در پشت آن می‌شود. ما همچنین در تصاویر می‌توانیم ببینیم که قاب پشت گلکسی S22 اولترا دارای یک پوشش مات است که البته ممکن است مربوط به کیس آن باشد.

گلکسی S22 اولترا

از طرفی، ما در تصاویر شاهد یک قلم S Pen برای گلکسی S22 اولترا هستیم که این گوشی را تبدیل به جایگزین واقعی گلکسی نوت سامسونگ خواهد کرد.

البته به نظر می‌رسد سیستم دوربین پشت گلکسی S22 اولترا تفاوت چندانی با سیستم دوربین گلکسی S21 اولترا نخواهد داشت و ما همچنان شاهد یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی ۳X و ۱۰X در پشت آن خواهیم بود.

نظر شما درباره طراحی گلکسی S22 اولترا چیست؟ آیا ظاهر این گوشی را می‌پسندید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید