شایعه: گلکسی S22 اولترا سرعت شارژ فوق العاده‌ای خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: گلکسی S22 اولترا سرعت شارژ فوق العاده‌ای خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: گلکسی S22 اولترا سرعت شارژ فوق العاده‌ای خواهد داشت

افشین نوری
۲ آبان ۱۴۰۰ - 09:40
گلکسی S22 اولترا

تاکنون شایعات زیادی درباره سرعت شارژ گوشی گلکسی S22 اولترا وجود داشته است. براساس برخی شایعات، این گوشی و همچنین گوشی گلکسی S22 پلاس دارای سرعت شارژ سریع‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود (۲۵ وات) خواهند بود.

مطالب مرتبط:

حالا یک افشاگر مطرح به نام آیس یونیورس معتقد است که گلکسی S22 اولترا از سرعت شارژ ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. او گفته است که این گوشی مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که در عرض ۳۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

افشای تصاویر محافظ گلس گلکسی S22 اولترا

آیس یونیورس همچنین تصاویری از محافظ گلس گلکسی S22 اولترا منتشر کرده که نشان می‌دهد طراحی این گوشی مثل طراحی گلکسی نوت ۲۱ حجیم خواهد بود. با این‌حال، احتمال دارد که گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس دارای گوشه‌های گرد باشند.

گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا همچنین در قاب پشت خود از یک سیستم دوربین منحصربه‌فرد بهره خواهد کرد، بطوریکه هیچکدام از دوربین‌های پشت این گوشی در داخل یک ماژول واحد قرار نخواهند داشت. این کار نه‌تنها ظاهر خوبی به گوشی خواهد بخشید بلکه وزن آن را نیز کاهش خواهد داد. بنابراین گلکسی S22 اولترا به احتمال زیاد سبک‌تر از گلکسی S21 اولترا با وزن ۲۲۷ گرم خواهد بود.  ضمن اینکه سامسونگ با این کار مطمئن خواهد شد که وزن گوشی با اضافه کردن شیار اختصاصی برای قلم S Pen افزایش چندانی نخواهد یافت.

گلکسی S22 اولترا

براساس شایعات، گلکسی S22 مجهز به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی و یک هول پانچ کوچک‌تر نسبت به گلکسی S21 اولترا خواهد بود.  سیستم دوربین پشت این گوشی احتمالاً شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دو دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، یک لیزر فوکوس خودکار و یک فلاش LED خواهد بود.

گلکسی S22 اولترا

همچنین کار پردازش برخی نسخه‌های گلکسی S22 اولترا را تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ بر عهده خواهد داشت و بقیه نسخه‌های این گوشی مجهز به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ خواهند بود. سامسونگ احتمالاً اوایل سال آینده میلادی از سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.