شارژر گالیوم نیترید ۱۲۰ واتی شیائومی معرفی شد - تکفارس 
شارژر گالیوم نیترید ۱۲۰ واتی شیائومی معرفی شد - تکفارس 
شارژر گالیوم نیترید ۱۲۰ واتی شیائومی معرفی شد - تکفارس 

شارژر گالیوم نیترید ۱۲۰ واتی شیائومی معرفی شد

مهدی حلوائی
۷ آبان ۱۴۰۰ - 10:25
شارژر گالیوم نیترید 120 واتی شیائومی

محبوبیت شارژرهای گالیوم نیترید (GaN) به علت طراحی کوچک آن‌ها رو به افزایش بوده و بسیاری از شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند از جمله شیائومی اخیراً به ساخت و عرضه‌ی این شارژرها روی آورده‌اند. شیائومی که در گذشته نیز چندین شارژر گالیوم نیترید را به بازار عرضه کرده بود، امروز نیز شارژر جدیدی را با قیمت ۲۹۹ یوان (حدود ۴۷ دلار) در کشور چین معرفی کرد.

شیائومی در حالی این شارژر ۱۲۰ واتی را معرفی کرده که ‌به‌تازگی از گوشی‌ ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی نیز رونمایی کرده بود. این شارژر در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و علاوه بر تراشه‌ی داخلی از چندین سطح مختلف محافظتی نیز پشتیبانی کرده است. بدنه‌ی این شارژر از UL94-V0 و متریال با مقاومت حرارتی بالا ساخته شده است.

شارژر گالیوم نیترید 120 واتی شیائومی

شارژر گالیوم نیترید ۱۲۰ واتی شیائومی تنها از یک درگاه USB-C پشتیبانی کرده و به‌ادعای این شرکت، توانایی شارژ ۱۰۰ درصدی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس در ۱۵ دقیقه را دارد. قرار است که این محصول از تاریخ ۱۰ آبان (۱ نوامبر) به بازار عرضه شود. شارژرهای گالیوم نیترید علاوه بر سایز کوچک، در انتقال جریان برق نیز بهینه‌تر بوده و میزان اتلاف گرمای آن‌ها از شارژرهای سیلیکونی سنتی بسیار کمتر است.

نظر شما در مورد شارژر ۱۲۰ واتی جدید شیائومی چیست؟ به‌نظر شما شارژرهای گالیوم نیترید جایگزین مناسبی برای شارژرهای سیلیکونی هستند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید