اینستاگرام به اشتراک گذاری پست ها را سخت تر کرد - تکفارس 
اینستاگرام به اشتراک گذاری پست ها را سخت تر کرد - تکفارس 

اینستاگرام به اشتراک گذاری پست ها را سخت تر کرد

محمدحسین فرقانی
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - 08:15
اینستاگرام

اینستاگرام نمی‌خواهد شما هر پستی که به آن برخورد می‌کنید را برای دوستانتان بفرستید. از این جهت، آن‌ها از امروز قابلیتی آزمایشی برای اشتراک‌‌گذاری پست‌ها در بخش استوری اجرا خواهد کرد که قراردادن مطالب در این بخش از برنامه را کمی پیچیده‌تر خواهد کرد. از این پس کاربران در بخش استوری، با یک استیکر جدید به نام Reshare مواجه خواهند شد که به آن‌ها اجازه می‌دهد از میان تصاویری که در یک ساعت اخیر از آن بازدید، آن را لایک و یا سیو کرده‌اند، یکی را انتخاب کنند و به بخش استوری حساب کاربری‌شان اضافه نمایند. کاربران هم‌چنین توانایی اشتراک‌گذاری مطالب آی جی تی وی (IGTV)، ریل‌ها (Reels) و ویدئوها را در کنار تصاویر دارند.

در تصویر زیر می‌توانید طرز کار این قابلیت جدید را به‌خوبی مشاهده کنید؛ تا پیش از این اگر می‌خواستید یکی از پست‌های درون این پلتفرم را در بخش استوری حسابتان به اشتراک بگذارید، مجبور بودید این کار را به‌صورت دستی و از طریق رفتن به همان پست بخصوص انجام دهید. حال، استیکر آزمایشی Reshare قرار است جایگزین این قابلیت شود و کاربران را با رویکردی جدید (اشتراک‌گذاری از طریق بخش Create Mode) مواجه کند.

مطالب مرتبط:

قابلیت Reshare در اینستاگرام

سخنگوی اینستاگرام می‌گوید این آزمون برای این است که مطالبی که افراد درون بخش استوری‌هایشان قرار می‌دهند بیشتر «عمدی» و «تعمدی» باشد و کاربران، به هر پستی که برخورد می‌کنند، آن را در بخش استوری‌شان قرار ندهند. به احتمال بالا، این موضوع بدین معناست که اینستاگرام نمی‌خواهد کاربران تنها با زدن یک دکمه مطالب را به استوری‌شان اضافه کنند و در عوض، برای این کار زحمت کمی بیشتری بکشند تا ارزش و کیفیت مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرد، بالاتر برود.

اینستاگرام هم‌چنین می‌خواهد افراد بیشتری با محتوای درون پلتفرمش درگیر شوند و این قابلیت جدید، حداقل انتظارات کاربران از کیفیت مطالب را بالاتر می‌برد و آن‌ها را مجاب می‌کند تا بیشتر جذب عکس‌ها، فیلم‌ها و سایر مطالب داخل این پلتفرم فضای مجازی شوند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.