اینستاگرام در حال آزمایش امکان به اشتراک گذاشتن لینک در استوری های عموم کاربران است - تکفارس 
اینستاگرام در حال آزمایش امکان به اشتراک گذاشتن لینک در استوری های عموم کاربران است - تکفارس 

اینستاگرام در حال آزمایش امکان به اشتراک گذاشتن لینک در استوری های عموم کاربران است

حامد شهرزاد
۹ تیر ۱۴۰۰ - 09:11
instagram

اینستاگرام همیشه افرادی را که می‌توانستند لینک‌های مورد نظر خود را به استوری‌های اینستاگرام ضمیمه کنند، محدود کرده است. اما امروز این شرکت یک روند آزمایشی جدید را آغاز کرده است که می‌تواند این توانایی را در اختیار همه کاربران قرار دهد.

در روش فعلی، تعداد محدودی از کاربران می‌توانند لینک‌های مورد نظر خود را به استوری‌های اینستاگرام ضمیمه کنند، به این صورت که کاربر باید صفحه را به سمت بالا بکشد تا به لینک مورد نظر برود. در حال جدید، کشیدن صفحه به سمت بالا لینک مورد نظر را نشان نخواهد داد و همه افراد نمی‌توانند از چنین قابلیتی استفاده کنند، بلکه درعوض استیکر لینک به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود. البته این استیکر‌ها به طور کلی به همان روشی که یک صفحه کشویی به سمت بالا عمل می‌کند، عمل می‌کنند.

تنها فرق این دو قابلیت این است که به جای کشیدن استوری لازم است بر روی لینک ضربه بزنید. همچنین افراد قادر خواهند بود به استوری‌هایی که دارای استیکر هستند پاسخ دهند، که در حال حاضر نمی‌توانند با استوری‌هایی که لینک‌های کشویی هستند، انجام دهند.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر، این آزمایش محدود است و ویشال شاه، رئیس بخش اینستاگرام، به د ورج گفته است که این آزمایش بیشتر برای یادگیری نحوه استفاده افراد از لینک‌ها است. آن‌ها ضمن مراقبت ویژه از عدم انتشار اطلاعات نادرست و هرزنامه در اینستاگرام، انواع لینک‌هایی را که افراد ارسال می‌کنند، مشاهده و بررسی خواهند کرد.

به علاوه، استیکر‌ها بیشتر با روش فعلی استفاده مردم از این پلتفرم متناسب است.

وی اضافه کرده است که استیکر‌های لینک دار هدف نهایی اینستاگرام است، خواه این مورد برای همه باشد یا فقط برای افرادی که از قبل دارای امتیاز لینکدهی هستند. وی گفته است که این هدفی است که آن‌ها قصد دارند تا به آن برسند و این همان چیزی است که‌ امیدوار هستند تا بتوانند ارائه دهند.

در حال حاضر لینک‌ها به استوری محدود می‌شوند. شاه گفته است که هیچ برنامه‌ای برای آوردن این قابلیت به فید یا قسمت دیگر برنامه وجود ندارد.

به نظر می‌رسد این ویژگی بیشتر برای افرادی است که قصد دارند تا لینک‌های مختلف را به اشتراک بگذارند اما به سطوحی که اینستاگرام به کاربران اجازه قرار دادن لینک‌های کشویی را داده است، نرسیده اند. کاربران باید تأیید شوند یا حداقل ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشته باشند تا بتوانند لینک‌های کشویی را به اشتراک بگذارند.

در هر صورت، این یک آزمایش محدود است و شاید در آینده همه کاربران اینستاگرام بتوانند لینک‌های مختلف را به استوری‌های خود اضافه کنند. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال به قابلیت قرار دادن لینک در استوری‌های اینستاگرام نیاز داشته‌اید؟ به نظر شما، از این قابلیت آزمایشی جدید استقبال خواهد شد؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید