طراحی گوشی پوکو M3 پرو ۵G رسماً تایید شد - تکفارس 
طراحی گوشی پوکو M3 پرو ۵G رسماً تایید شد - تکفارس 

طراحی گوشی پوکو M3 پرو ۵G رسماً تایید شد

افشین نوری
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:17
پوکو M3 پرو 5G

پوکو امروز به‌طور رسمی طراحی گوشی M3 پرو ۵G را تایید کرد. طراحی این هندست تقریباً مشابه آن چیزی است که ما چند هفته پیش در رندرهای لورفته‌ی آن مشاهده کرده بودیم.

مطالب مرتبط:

طبق تصاویری که پوکو منتشر کرده است، ماژول دوربین پشت M3 پرو ۵G برخلاف مدل M3 به گوشه بالا سمت چپ انتقال یافته است. این ماژول همچنین رنگ‌بندی متفاوتی نسبت به سایر قسمت‌های قاب پشت دارد که باعث برجسته‌تر شدن آن شده است. همچنین شاهد لوگوی بزرگ “POCO” در کنار دوربین‌ها هستیم.

با نگاه دقیق‌تر به تصاویر می‌توانیم متوجه شویم که مثل مدل M3 دوربین اصلی پوکو M3 پرو ۵G هم یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است. البته درباره مشخصات دو دوربین دیگر اطلاعاتی در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که این دوربین‌ها ارتقاهایی خواهند داشت.

پوکو M3 پرو 5G

پوکو M3 پرو ۵G دارای ضخامتی به اندازه ۸.۹۲ میلیمتر خواهد بود و به نظر میی‌رسد که ماژول دوربین پشت آن تقریباً همتراز با قاب است و هیچ برجستگی ندارد. وزن گوشی هم ۱۹۰ گرم خواهد بود.

جزئیات دیگری که پوکو امروز درباره M3 پرو ۵G منتشر کرده شامل نمایشگر ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی با رزولوشن +۱۰۸۰p، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ وات و چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ می‌شوند. این هندست به احتمال زیاد نسخه تغییرنام‌یافته ردمی نوت ۱۰ ۵G خواهد بود و بنابراین می‌توانیم دید بهتری درباره عملکرد آن داشته باشیم. پوکو M3 پرو ۵G قرار است در تاریخ ۱۹ می به‌طور آنلاین معرفی شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید