تاریخ رونمایی رسمی از سری گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی رسمی از سری گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی رسمی از سری گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 

تاریخ رونمایی رسمی از سری گلکسی S21 فاش شد

مهدی ملکی
۱۲ دی ۱۳۹۹ - 19:10
سامسونگ گلکسی S21

ظاهراً گلکسی S21 تا زمان معرفی چیزی برای رونمایی نخواهد داشت و رسانه‌ها روز به روز اخبار جدیدتری را از آخرین سری پرچم‌دار سامسونگ پوشش خواهند داد.

سامسونگ مدتی پیش تیزر تبلیغاتی را پخش کرد که به تکامل سری گلکسی S شرکت اشاره داشت؛ با این حال اگر هنوز علاقه‌مند به خواندن ادامه خبر نشده‌اید باید ذکر کنیم که طبق ادعای یک منبع موثق، این تیزرها به رونمایی از نسل جدید پرچم‌داران سامسونگ اشاره دارند.

براساس ادعای یک منبع موثق تاریخ رسمی رونمایی از گلکسی S21 در راستای برنامه‌ریزی‌های جدید در ۲۵ دی‌ماه (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) خواهد بود و این مورد با برخی موارد پیشین فاش شده همخوانی دارد. با این که ما هنوز شعار سامسونگ برای خطاب کردن سری جدیدش را نمی‌دانیم اما تصاویر دو تیزر تبلیغاتی منتشر شده در زیر قابل مشاهده هستند.

تیزر سامسونگ گلکسی S21

اگر شما هم با مشاهده تصاویر تیزرهای مذکور متوجه مورد خاصی نشده‌اید، نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا در حقیقت مورد به خصوصی برای درک کردن وجود ندارد و سامسونگ بسیار محو به پرچم‌داران آینده خود اشاره کرده است و آن هم در حالی که تقریباً تمام جزئیات مربوط به آن‌ها فاش شده‌اند! با این وجود منبع یاد شده پیش‌تر صحت ادعاهای خود را به اثبات رسانده است و یک افشاگر بسیار موثق به شمار می‌آید.

اگر منبع یاد شده مانند همیشه بی‌نقص عمل کرده باشد، می‌توان گفت که از تاریخ اعلام شده مطمئن باشید. رویداد معرفی سری گلکسی S21 (که احتمالاً با نام رویداد Galaxy Unpacked شناخته شود) دقیقاً دو روز پس از رونمایی پردازنده‌های اگزینوس ۲۱۰۰ همین شرکت برگزار خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چگونه سیاست‌های جدید خود را پیش خواهد برد؛ آیا روند جدیدی را اتخاذ خواهد کرد یا چالش‌های موجود موانع بزرگی سر راه او ایجاد خواهند کرد؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر و پیگیری اخبار رونمایی از گلکسی S21 وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید