برخی از ویژگی‌های گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 
برخی از ویژگی‌های گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 
برخی از ویژگی‌های گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 

برخی از ویژگی‌های گلکسی S21 فاش شد

خشایار جهانی
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - 11:32
برخی از ویژگی‌های گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 

همانطور که می‌دانید، گوشی سامسونگ گلکسی S20 الترا با ۴ دوربین در پنل پشتی که یکی از آن‌ها دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن لنز ToF نیز قرار دارد، عرضه شده است. حالا به‌نظر می‌رسد گلکسی S21 با تفاوت‌هایی نسبت به مدل قبلی عرضه خواهد شد.

طبق اخبار منتشرشده، قرار است که گلکسی S21 روز ۱۴ ژانویه رونمایی شود. این گوشی مانند مدل قبلی از ۴ دوربین در پنل پشتی بهره خواهد برد اما افشاگر معروف، Ice Universe، گفته است که گلکسی S21 حس‌گر TOF نخواهد داشت. در ادامه این افشاکننده بیان کرد که گوشی جدید سامسونگ با حس‌گر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM3 که اندازه هر پیکسل آن ۰٫۸ پیکومتر است معرفی خواهد شد و همچنین دارای ویژگی فوکوس لیزری خواهد بود.

حس‌گر ToF گلکسی S20 دارای پیکسل‌هایی به اندازه ۰٫۳ پیکومتر بود که وظیفه ثبت جزئیات به هنگام عکاسی پرتره و فوکوس منظم به‌هنگام فیلمبرداری را برعهده داشت. اگر سامسونگ واقعا چنین حس‌گری را از گلکسی S21 حذف می‌کند مطمئنن فکر دیگری برای ثبت جزئیات در عکس پرتره و فوکوس در فیلمبرداری کرده است.

در هرصورت، تا اینجا مشخصات ۳ دوربین از چهار دوربین پنل پشتی این گوشی مشخص است. یکی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یکی دوربین فوق عریض و دیگری دوربین پریسکوپی تله‌فوتو است و حدس ما این است که حس‌گر چهارم نیز تله‌فوتو خواهد بود.

گلکسی S21 الترا در کنار گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس رونمایی خواهد شد. این گوشی‌ها در دو مدل یکی با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ و دیگری با پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید