ریلمی ۷ پرو وارد بازار قاره سبز شد - تکفارس 
ریلمی ۷ پرو وارد بازار قاره سبز شد - تکفارس 
ریلمی ۷ پرو وارد بازار قاره سبز شد - تکفارس 

ریلمی ۷ پرو وارد بازار قاره سبز شد

مجید مهرعلی
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - 10:00
ریلمی ۷ پرو وارد بازار قاره سبز شد - تکفارس 

پیش‌خرید گوشی هوشمند ریلمی ۷ پرو ماه گذشته در قاره اروپا آغاز شد و تا هفته پیش ادامه یافت. حال کاربران اروپایی می‌توانند این محصول را از طریق سایت اروپای ریلمی و سایت آمازون خریداری کنند.

در بخش حافظه ریلمی ۷ پرو تنها یک پیکره‌بندی موجود است، ۸ گیگابایت حافظه موقت (RAM) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. این محصول در دو رنگ نقره‌ای و آبی با قیمت ۲۹۹ یورو وارد بازار شده است.

تراشه اسنپ‌دراگون ۷۲۰ وظیفه نیرو بخشیدن به گوشی موردبحث را بر عهده دارد. رابط کاربری در این دستگاه ریلمی UI است که بر پایه اندروید ۱۰ عمل می‌کند. صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) ریلمی ۷ پرو دارای رزولوشن +FULLHD است که یک حسگر اثرانگشت در زیر آن تعبیه شده است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند نیز در یک حفره پانچ در گوشه بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش سکونت دارد.

در قسمت پشت ریلمی ۷ پرو می‌توان یک مجموعه چهارتایی تصویربرداری را مشاهده کرد. این مجموعه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند یک بلندگوی استریو دوتایی را به همراه دارد و یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰mAh که توسط یک شارژر ۶۵ واتی تغذیه می‌گردد.

در کنار ریلمی ۷ پرو، شرکت سازنده از وانیلا ۷ (vanilla 7) نیز برای بازار اروپا رونمایی کرده است. اما این آخری قرار است در تاریخ ۳۰ مهرماه (October 21) وارد فرآیند فروش شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید