تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a باز هم به تعویق افتاد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a باز هم به تعویق افتاد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a باز هم به تعویق افتاد - تکفارس 

تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a باز هم به تعویق افتاد

افشین نوری
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 16:30
تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a باز هم به تعویق افتاد - تکفارس 

گوشی گوگل پیکسل ۴a قرار بود در رویداد گوگل I/O معرفی شود، اما این رویداد به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد. از آن زمان تاکنون، شایعاتی مختلفی درباره تاریخ معرفی این دستگاه وجود داشته است؛ برخی شایعات به ماه می اشاره کرده بودند که این اتفاق متاسفانه نیفتاد. بعدا گفته شد که پیکسل ۴a ممکن است در ماه ژوئن معرفی گردد.

چند هفته پیش گزارش‌هایی وجود داشتند که به تاریخ ۲۳ تیر (۱۳ جولای) اشاره کرده بودند، اما حالا جان پروسر از منابع معتبر گفته است که گوگل هرچند ماه جولای را برای رونمایی از پیکسل ۴a در نظر گرفته، اما مدل مشکی آن در تاریخ ۱ مهر (۲۲ اکتبر) معرفی خواهد شد. پروسر همچنین ادعا کرده که گوگل نسخه آبی رنگ پیکسل ۴a را حذف کرده است. ما کاملا مطمئن نیستیم که چرا گوگل تاریخ معرفی را به ماه اکتبر تغییر داده، اما این اتفاق ممکن است به خاطر اختلال در زنجیره تامین باشد که در اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است. در هر حال، این خبر برای کسانی که منتظر معرفی قریب‌الوقوع پیکسل ۴a بودند ناامیدکننده است.

براساس شایعات، گوگل پیکسل  ۴a مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه خواهد بود. همچنین نمایشگر آن احتمالا یک پنل ۵.۸۱ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۶۰ هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که پیکسل ۴a انرژی خود را از یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی بگیرد و از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند.

در بخش دوربین، این گوشی دارای یک دوربین پشت ۱۲.۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر و یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید