رنگ‌بندی مچ‌بند می بند ۵ شیائومی فاش شد - تکفارس 
رنگ‌بندی مچ‌بند می بند ۵ شیائومی فاش شد - تکفارس 
رنگ‌بندی مچ‌بند می بند ۵ شیائومی فاش شد - تکفارس 

رنگ‌بندی مچ‌بند می بند ۵ شیائومی فاش شد

فاطمه آهنگریان
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - 14:30
رنگ‌بندی مچ‌بند می بند ۵ شیائومی فاش شد - تکفارس 

شیائومی تا چند روز آینده، ۲۲ خرداد (۱۱ ژوئن) از نسل جدید مچ‌بندهای سری می بند خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس شایعات موجود، مچ‌بند می بند ۵ شیائومی به پرداخت موبایلی با NFC در نسخه خارج از چین مجهز خواهد بود. این به مچ‌بند اندام اجازه می‌دهد تا با خدمات پرداخت تلفن همراه در خارج از چین همکاری کند. سال گذشته، این ویژگی فقط در مدل فروخته شده به صورت متناوب موجود بود.

طبق گزارش‌ها، می بند ۵ شیائومی به عنوان یک دوربین از راه دور برای گوشی‌های هوشمند عمل خواهد کرد و شایعه بزرگ این است که دستگاه قادر به اندازه‌گیری میزان اشباع اکسیژن کاربر است. پیش بینی می‌شود امسال علاوه بر این، اپلیکیشن سری ۶ اپل واچ نیز ارائه شود. این ویژگی، چگونگی ارسال خون فرد به اعضا را اندازه‌گیری می‌کند. گفته می‌شود ردیاب چرخه قاعدگی بخشی از می بند ۵ است و جدیدترین نسخه این دستگاه از دستیار دیجیتال الکسا آمازون پشتیبانی می‌کند؛ گرچه الکسا به احتمال زیاد از طریق ساعت هوشمند کاربر پاسخ خواهد داد.

ردیاب تناسب اندام ۱۱ فعالیت بدنی از جمله برخی فعالیت‌های جدید امسال مانند یوگا و دوچرخه داخلی را کنترل خواهد کرد. این تعداد کل فعالیت‌های مختلفی را که توسط دستگاه ردیابی شده است به ۱۱ می‌رساند. قیمت‌گذاری‌ آن نیز قرار است ۲۰۰ یوان (تقریباً ۲۸ دلار) باشد. همچنین افزونه جدیدی در سیستم شارژ دستگاه وجود خواهد داشت.

رنگ‌بندی مچ‌بند می بند ۵ شیائومی فاش شد - تکفارس 

رنگ‌بندی می بند ۵ شیائومی

امروز یک تیزر برای می بند ۵ شیائومی در سایت رسانه‌های اجتماعی ویبو چین (از طریق XDA) منتشر شد که می‌تواند رنگ‌بندی این مچ‌بند تناسب اندام را به طور کامل نشان دهد. بر اساس این تصویر، می بند جدید در ۴ رنگ سبز زیتونی، قرمز، زرد و مشکی عرضه خواهد شد. رنگ سبز زیتونی این دستگاه تنها گزینه رنگی است که کل دستگاه به جز نمایشگر یک رنگ را نشان می‌دهد، بقیه طرف سیاه دارند و با قبلی متفاوت‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید