مشخصات لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ لو رفت - تکفارس 
مشخصات لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ لو رفت - تکفارس 
مشخصات لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ لو رفت - تکفارس 

مشخصات لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ لو رفت

افشین نوری
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 14:00
مشخصات لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ لو رفت - تکفارس 

بعد از موفقیت گوشی‌های هوشمند ردمی در هند، شیائومی هفته آینده وارد بازار لپ‌تاپ این کشور نیز خواهد شد. شیائومی قرار است در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۱ ژوئن) و در یک رویداد آنلاین از لپ‌تاپ می نوت‌بوک ۱۴ رونمایی کند. حالا چند روز مانده به این رویداد، مشخصات این لپ‌تاپ لو رفته است.

براساس اطلاعات جدید، شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ دارای چهار مدل خواهد بود. کار پردازش این لپ‌تاپ‌ را نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل بر عهده خواهد داشت. اما یک نسخه Horizon با چیپست نسل دهم Core i7 اینتل هم وجود خواهد داشت. این نسخه مجهز به کارت گرافیکی GeForce MX350 انویدیا خواهد بود، در حالیکه نسخه استاندارد از پردازنده‌های گرافیکی یکپارچه اینتل یا کارت گرافیکی GeForce MX250 انویدیا استفاده خواهد کرد.

می نوت‌بوک ۱۴ دارای نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن FHD خواهد بود و نسخه Horizon از یک پنل لبه‌به‌لبه ۱۴ اینچی FHD با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصد بهره خواهد برد. به جز مدل پایه که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD عرضه خواهد شد، سه مدل دیگر مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD خواهند بود.

بزرگترین عیب این لپ‌تاپ‌ها ظرفیت رم پایین آن‌هاست، بطوریکه حتی نسخه رده‌بالای Horizon دارای  ۸ گیگابایت رم خواهد بود. شیائومی ادعا کرده است که باتری می نوت‌بوک ۱۴ تا ۱۰ ساعت دوام خواهد آورد.

انتظار می‌رود قیمت لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ از ۵۰ هزار روپیه هند (۶۶۰ دلار آمریکا) شروع شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید