مشخصات گوشی‌های سری ردمی ۹ فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی‌های سری ردمی ۹ فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی‌های سری ردمی ۹ فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی‌های سری ردمی ۹ فاش شد

فاطمه آهنگریان
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 17:30
مشخصات گوشی‌های سری ردمی ۹ فاش شد - تکفارس 

پیش‌تر فروش گوشی‌های سری ردمی نوت ۹ در سراسر جهان آغاز شده است؛ اما گوشی‌های هوشمند سری غیر نوت هنوز معرفی نشده‌اند. بر اساس منبع افشاگری در توئیتر سری ردمی ۹ شامل ۴ گوشی با ۳ نام مختلف خواهد بود. تمامی این دستگاه‌ها مجهز به نمایشگرهای ۶.۵۳ اینچی LCD مشابه همراه با یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلویی و باتری داخلی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. این پدیده احتمالا شباهت نسبی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد.

مشخصات گوشی‌های سری ردمی ۹ فاش شد - تکفارس 

جدول مشخصات گوشی‌های هوشمند سری ردمی ۹

گوشی هوشمند ردمی ۹A ارزان‌ترین عضو خانواده ردمی ۹ به‌شمار می‌رود؛ همان‌طور که ردمی ۸A نیز ارزان‌ترین گوشی هوشمند برند ردمی ۸ محسوب می‌شد. این گوشی مجهز به یک دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی است. تراشه داخلی مورد استفاده در این محصول از نوع هلیو G25 ساخت شرکت مدیاتک بوده و نمایشگر گوشی نیز از رزولوشن اچ‌دی پلاس برخوردار است.

گوشی هوشمند ردمی ۹ مجهز به تراشه هلیو G70، دوربین چهارگانه (شامل حسگرهای ۱۳، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی)، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ‌داخلی است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی با برچسب قیمتی ۱۶۰ تا ۱۸۰ یورویی عرضه خواهد شد.

بر اساس اظهارات وب‌سایت Sudhanshu1414، گوشی هوشمند ردمی ۹C احتمالا جالب‌ترین عضو سری ردمی ۹ شرکت شیائومی قلمداد می‌شود. این گوشی هوشمند در ۲ مدل مختلف عرضه خواهد شد. نخستین مدل فاقد تراشه NFC بوده و مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه (شامل سنسورهای ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسلی) خواهد بود؛ در حالی‌که مدل دوم مجهز به تراشه NFC و ماژول دوربین دوگانه (شامل حسگرهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی) خواهد بود. هر ۲ مدل مجهز به تراشه هلیو G35 و برچسب قیمتی مشابه (در بازه ۱۳۰ تا ۱۵۰ یورو) هستند. شرکت شیائومی احتمالا یکی از این گوشی‌ها را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد؛ در حالی‌که مدل دیگر صرفا در بازار کشور چین به فروش خواهد رفت.

سایر مشخصات کلیه گوشی‌های فوق شامل درگاه USB-C (مشخصه‌ای که روح تازه‌ای را در کالبد این گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه می‌دمد)، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه مادون‌قرمز و حسگر اثرانگشت در بخش جانبی بدنه گوشی‌ها با یکدیگر مشترک هستند. با این‌حال انتقال حسگر اثر انگشت به پنل پشتی این گوشی‌ها نیز چندان دور از انتظار نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید