گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی خود منتشر می‌کند - تکفارس 
گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی خود منتشر می‌کند - تکفارس 
گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی خود منتشر می‌کند - تکفارس 

گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی خود منتشر می‌کند

محمد علی مشهدی جعفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 22:30
گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی خود منتشر می‌کند - تکفارس 

اگر شما صاحب یک گوشی هوشمند اندرویدی هستید، در ماه آینده چند ویژگی جذاب برای دستگاه خود دریافت خواهید کرد. با این حال اگر صاحب یک گوشی پیکسل هستید، بیشتر این ویژگی‌ها در این هفته به دستگاه شما اضافه خواهد شد.

در کنار ویژگی‌های جدیدی که امروز برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌شود، گوگل اعلام کرده است که تعدادی از برنامه‌های اندرویدی این شرکت، به همراه بهبودهای قابل توجهی بروزرسانی می‌شوند. به‌طور مثال برای اپلیکیشن Digital Wellbeing ویژگی حالت وقت خواب (Bedtime Mode) با ویژگی Wind Down جایگزین خواهد شد. هنگامی که این گزینه فعال می‌شود، از ویژگی Do Not Disturb) DND یا مزاحم نشوید) اندروید استفاده می‌کند تا پیام‌ها، تماس‌ها و نوتیفیکشن‌ها را در هنگام خواب بی‌صدا کند. همچنین، فعال کردن این حالت باعث می‌شود رنگ‌های گوشی شما به سیاه و سفید تبدیل شود.

بروزرسانی جدید، شخصی‌سازی حالت وقت خواب را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. اکنون می‌توانید انتخاب کنید که این ویژگی به صورت خودکار روشن شود یا بعد از اینکه تلفن خود را به شارژ وصل کردید، شروع به کار کند.

گوگل همچنین گزینه جدیدی را اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد حالت وقت خواب را بدون نیاز به تغییر برنامه‌ای که برایش تنظیم کرده‌اید،‌ متوقف کنید. اگر گوشی هوشمند اندرویدی شما اپلیکیشن Digital Wellbeing و تنظیمات کنترل والدین را دارد، پس باید بتوانید از حالت وقت خواب نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن ساعت نیز یک برگه‌ی جدید مخصوص به وقت خواب را دریافت می‌کند که به شما امکان تنظیم ساعت‌های خواب و بیداری روزانه را می‌دهد تا بهتر برنامه خوابتان را سازماندهی کنید. همچنین شما قبل از خواب اعلان‌های یادآوری و گزینه‌ای برای پخش صداهای آرامش‌بخش از سرویس‌های مختلف پخش موسیقی مانند Calm ،Spotify و YouTube Music دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، کسانی که روی گوشی هوشمند خود اپلیکیشن Digital Wellbeing را دارند، می‌توانند برای جلوگیری از وقفه‌افتادن در خوابشان، اپلیکیشن ساعت را با حالت وقت خواب جفت کنند. در آخر برای اینکه شما با ملایمت بیشتری از خواب بیدار شوید، اپلیکیشن ساعت، ویژگی موسوم به هشدار طلوع خورشید (Sunrise Alarm) را دریافت خواهد کرد.

همچنین اپلیکیشن یوتیوب اکنون به کاربران اجازه‌ی تنظیم یادآوری وقت خواب را می‌دهد. شما می‌توانید انتخاب کنید که یادآوری را در زمان خواب یا پس از اتمام تماشای ویدئو دریافت کنید.

سرانجام، اپلیکیشن Family Link به همراه گزینه‌ای برای تنظیم محدودیت‌هایی برای کودکان، از جمله مدیریت زمان فعالیت صفحه‌نمایش، دانلود اپلیکیشن‌ها‎‌، خریدهای درون برنامه‌ای و زمان خواب، بروزرسانی شد. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا برنامه خواب روزانه را تنظیم کرده و در صورت لزوم آن را اصلاح کنید.

امروز ویژگی‌های جدید مربوط به خواب برای دستگاه‌های پیکسل منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید