ظاهراً عرضه گوگل پیکسل ۵ نیز به تعویق افتاده است - تکفارس 
ظاهراً عرضه گوگل پیکسل ۵ نیز به تعویق افتاده است - تکفارس 
ظاهراً عرضه گوگل پیکسل ۵ نیز به تعویق افتاده است - تکفارس 

ظاهراً عرضه گوگل پیکسل ۵ نیز به تعویق افتاده است

مهرداد میرشاهی
۲ خرداد ۱۳۹۹ - 08:33
ظاهراً عرضه گوگل پیکسل ۵ نیز به تعویق افتاده است - تکفارس 

عرضه گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴a تا ماه آگوست سال جاری میلادی به واسطه شرایط فعلی بازار تعویق افتاده است و اینک جان پرسر (Jon Prosser)، یوتیوبر معروف، بر این عقیده است که به احتمال بسیار زیاد، عرضه و معرفی گوشی پرچمدار گوگل پیکسل ۵ نیز تاخیر خورده است.

البته این شخص هنوز نتوانسته جزئیاتی در رابطه با این موضوع بدست آورد اما با شرایط فعلی، چنین سنارویی اصلاً جای تعجب ندارد.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد طی ماه آگوست امسال از گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ رونمایی کند و با تاخیری یک ماهه آن‌ها را روانه بازار سازد. از سوی دیگر، اپل نیز مدل‌های جدید سری آیفون را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد همانند برنامه‌ای که طی هشت سال اخیر انجام می‌داده است.

تاکنون فقط دو دستگاه با تاخیر مواجه شده‌اند اما به نظر می‌رسد که امسال کل رویداد معرفی محصولات جدید گوگل تا ماه اکتبر به تعویق افتاده است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا عرضه این دستگاه‌های جدید اواخر همان ماه یا حداکثر اوایل ماه نوامبر سال جاری صورت گیرد.

گوگل معمولاً گوشی‌های پرچمدار خود را در نیمه ماه اکتبر هر سال معرفی می‌کند. اما با توجه به تاخیرهای محصولات رقیب و این موضوع که پیکسل ۴a تا اکتبر میلادی روانه بازار نخواهد شد، معرفی پیکسل ۵ احتمالاً تا ماه نوامبر به تعویق خواهد افتاد.

این تلفن هوشمند احتمالاً چند هفته پس از معرفی و در جریان تعطیلات سال نوی میلادی روانه فروشگاه‌ها شود. روز‌های شکرگزاری و جمعه سیاه و تخفیف‌های خاص این رویدادها، می‌تواند باعث فروش بالای این گوشی هوشمند شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این استراتژی باعث موفقیت گوگل پیکسل ۵ خواهد شد یا خیر. اما مشخص است که اپل و سامسونگ در زمان عرضه محصولات جدید خود، رقیب خاصی نخواهند داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید