تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a مشخص شد

افشین نوری
۶ بهمن ۱۳۹۸ - 16:30
تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۴a مشخص شد - تکفارس 

گوگل هر سال تلاش می‌کند که یک گوشی پیکسل ارزان‌تر عرضه کند و امسال هم قرار است سری پیکسل ۴a را که مدل بعدی سری پیکسل ۳a سال گذشته محسوب می‌شود روانه بازار کند. طبق شایعات قبلی، گوگل این سری را در ۹ ژانویه عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که یا این شایعه نادرست بوده یا اینکه اوضاع مطابق برنامه‌ریزی‌های گوگل پیش نرفته است. در هر صورت، ما یک تاریخ عرضه جدیدی در پیش‌رو داریم.

همانطور که در مورد پیکسل ۳a اتفاق افتاد، سری پیکسل ۴a ممکن است در کنفرانس Google I/0 2020 که از ۱۲ تا ۱۴ ماه می برگزار خواهد شد معرفی گردد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، ۱۲ می زمانی است که انتظار می‌رود گوگل گوشی میان‌رده پیکسل ۴a را معرفی کند. گوگل در این رویداد همچنین درباره اندروید ۱۱ صحبت خواهد کرد.

طبق رندرهای لو رفته، گوگل پیکسل ۴a دارای طراحی دوربین هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی است. نمایشگر این هندست کمی بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش پیکسل ۳a خواهد بود. گفته می‌شود ۴a دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی یا ۵.۸ اینچی در برابر نمایشگر ۵.۶ اینچی پیکسل ۳a است.

پیکسل ۴a ممکن است مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ یا SD765 و رم حداقل ۴ گیگابایتی باشد. همچنین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی برای مدل پایه آن انتظار می‌رود. سایر مشخصات دستگاه شامل یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه ۵G، پورت USB نوع C و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید