نخستین تصاویر زنده شیائومی Mi 10 Pro لو رفت - تکفارس 
نخستین تصاویر زنده شیائومی Mi 10 Pro لو رفت - تکفارس 
نخستین تصاویر زنده شیائومی Mi 10 Pro لو رفت - تکفارس 

نخستین تصاویر زنده شیائومی Mi 10 Pro لو رفت

افشین نوری
۳۰ دی ۱۳۹۸ - 17:00
نخستین تصاویر زنده شیائومی Mi 10 Pro لو رفت - تکفارس 

شیائومی قرار است گوشی‌های سری Mi 10 را ماه آینده معرفی کند و ما تا به حال رندرهای مختلفی از آن‌ها دیده‌ایم. در یکی از رندرها شاهد یک آرایش دوربین چهارگانه شبیه به Mi 9 (البته با یک دوربین اضافی) و یک طراحی شبیه به Mi Mix Alpha بودیم، اما حالا تصاویر زنده‌ای منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند Mi 10 Pro از پشت شبیه به Mi Note 10 خواهد بود.

سه تا از دوربین‌های دستگاه در داخل یک آرایش کنار هم قرار گرفته‌اند و دوربین چهارم جدا از آن‌ها قرار دارد. همچنین یک فلاش LED دوگانه در پشت وجود دارد که احتمالا دو نور مختلف خواهد داشت. در تصاویر، گوشی هنوز مجهز به قطعات داخلی نشده و بنابراین این تصاویر ممکن است ساختگی باشند، اما ما جعبه خرده‌فروشی گوشی را می‌بینیم که عدد بزرگ ۱۰ در وسط آن و عبارت‌های Pro و ۵G در پایین آن حک شده‌اند.

تصاویر دیگر نشان‌دهنده یک درگاه USB-C در پایین گوشی در کنار اسپیکر و شیار سیم‌کارت هستند، در حالیکه در بالای هندست شاهد اسپیکر، میکروفون نویز کنسلینگ و یک اینفرارد بلستر کوچک هستیم.

در تصاویر همچنین یک شارژر ۶۵ واتی را برای هندستی با شماره مدل M2001J1C می‌بینیم که با برخی شایعات قبلی مبنی بر پشتیبانی Mi 10 از سریع‌ترین سرعت شارژ ارائه شده برای یک گوشی شیائومی مطابقت دارد.

با نگاه دقیق‌تر می‌توانیم مشاهده کنیم که دوربین گوشی احتمالا یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که این موضوع با شایعات درز کرده در ساعات اولیه امروز مطابقت دارد. تعدادی از عکس‌های Mi 10 Pro با یک Mi 10 Pro دیگر گرفته‌ شده‌اند و ما به لطف واترمارک می‌توانیم یک علامت بی‌نهایت را ببینیم که شیائومی قبلا در دیگر گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی خود (Mi Note 10) معرفی کرده بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید