جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند Pixel 4 - تکفارس 
جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند Pixel 4 - تکفارس 
جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند Pixel 4 - تکفارس 

جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند Pixel 4

مسلم رفیعی
۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - 11:00
جزئیات بیشتر از گوشی هوشمند Pixel 4 - تکفارس 

تبلیغی در رابطه با Pixel 4 منتشر شده و نشان می‌دهد که طراحی یک تلفن به سبک گوگل به چه معنا است. به نظر می‌رسد که گوگل نمی‌خواهد شما جهت استفاده از تلفن خود، آن را لمس کنید، آن‌هم هنگامی که حرکات دست Project Soli و دستیار صوتی بروزشده را در اختیار داشته باشید. این تازه نیمه اول تبلیغ این شرکت است.

نیمه دوم مانور تبلیغاتی گوگل مربوط به دوربین است. شما می‌توانید دوربین دوگانه جدید این گوشی را در پشت آن مشاهده نمایید، نکته جالب اینجا است که این تبلیغ بر عملکرد در محیط‌های کم‌نور متمرکز است؛ کاری که گوگل چند سال پیش نیز انجام داد.

اشاره‌ای به دوربین تله‌فوتو (telephoto) نشده است و همچنین خبری هم از صفحه‌نمایش ۹۰Hz در دست نیست، اما انتظار می‌رود که امسال این دو قابلیت، یک بروزرسانی عظیم را دریافت نمایند؛ چیزی که گوشی‌های هوشمند پیکسل‌ها را نسبت به سایر پرچمداران، رقابتی‌تر می‌نماید، مگر اینکه کاربران واقعاً نسبت به قابلیت حرکات دست، هیجان زده شوند.

آیا خبر داشتید که پیکسل سفید، دارای قسمت‌های سیاه نیز خواهد بود؟ این واقعیت در عکس‌های درز یافته از این گوشی مشهود نبود. ادغام یک جزیره دوربین سیاه رنگ با رنگ سفید در پشت این گوشی؛ این رنگ‌آمیزی در واقع الهام گرفته شده از رنگ پاندا است.

به هر حال، پیش‌تر گوگل از قابلیت Motion Sense در گوشی‌های خود استفاده کرده بود. حرکات دستی Soli و همچنین تشخیص چهره بهبودیافته، به‌همراه یک اسکنر سه‌بعدی سبک نیز در این تلفن حضور دارند. همانند دستیار صوتی گوگل، Ambient Mode نیز نوید استفاده از بلندگوهای هوشمند را در این گجت می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید