تردز قابلیت ساخت فید اختصاصی براساس نتایج جستجوی کاربر را ارائه کرد - تکفارس 
تردز قابلیت ساخت فید اختصاصی براساس نتایج جستجوی کاربر را ارائه کرد - تکفارس 

تردز قابلیت ساخت فید اختصاصی براساس نتایج جستجوی کاربر را ارائه کرد

افشین نوری
۵ مرداد ۱۴۰۳ - 11:39
انتشار پست از اینستاگرام به تردز

شبکه اجتماعی تردز قابلیت جدیدی برای ساخت فید اختصاصی براساس نتایج جستجوی کاربر را ارائه کرده است.

حالا کاربران تردز می‌توانند اقدام به ساخت فید اختصاصی براساس نتایج جستجوی خود بکنند و دیگر مجبور نیستد از فیدهای ترتیب زمانی استفاده کنند.

فید اختصاصی کاربران تردز قرار است در تب اصلی این پلتفرم در کنار فیدهای For You و Following نمایش داده شود.

متا اعلام کرد که تعداد کاربران شبکه اجتماعی تردز از مرز ۱۷۵ میلیون نفر عبور کرده است. این شبکه اجتماعی حدود یک‌ سال پیش برای رقابت با توییتر (ایکس) راه‌اندازی شد.

به گفته مارک زاکربرگ مدیرعامل تردز، تعداد کاربران ماهانه تردز به ۱۷۵ میلیون نفر رسیده است که رکورد بزرگی برای این پلتفرم است.

مزیت تردز این است که کربران با همان حساب کاربری اینستاگرام خود می‌توانند وارد آن شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

البته هنوز تعداد کاربران روزانه این شبکه اجتماعی اعلام نشده است و ما هنوز نمی‌دانیم که درآمد متا از این پلتفرم چقدر است.

متا اخیرا اقدام به ارائه قابلیتی برای انتشار پست از اینستاگرام به تردز کرده که فعلا در مرحله آزمایشی است و احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد.

طبق گزارش جدید، تعدادی از کاربران تردز متوجه قابلیت جدیدی شده‌اند که به آن‌ها اجازه انتشار محتوا از اینستاگرام به تردز را می‌دهد.

متا گفته است که انتشار پست از اینستاگرام به تردز کاملا اختیاری است و کاربران همچنین می‌توانند به طور خودکار همه پست‌های اینستاگرام خود را در تردز منتشر کنند.

این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی است و هنوز مشخص نیست که آیا کاربران قادر به انتشار ریلزهای اینستاگرام در تردز نیز خواهند بود یا خیر.

به‌تازگی هم امکان حذف اکانت تردز بدون پاک کردن حساب اینستاگرام مهیا شده است. سرویس تردز که متا آن را تابستان سال گذشته معرفی کرد با هجوم کاربران اینستاگرام مواجه شد و تنها در پنج روز به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید