تفاوت واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش - تکفارس 
تفاوت واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش - تکفارس 
تفاوت واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش - تکفارس 

تفاوت واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش

تکفارس
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - 16:26
تفاوت واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش - تکفارس 

در جزیره کیش هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی وجود دارد که برای سفر چند روزه خود می‌توانید اقامت در آن‌ها را انتخاب کنید. در این میان با رزرو اتاق هتل شایگان کیش امکان انتخاب واحد‌های اقامتی متعددی برای شما بر اساس ظرفیت و سلیقه وجود دارد. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر واحدهای اقامتی این هتل و سایر امکانات تفریحی و رفاهی آن را معرفی کنیم.

معرفی هتل شایگان کیش

یکی از هتل‌های ۵ ستاره و زیبای کیش که در فضایی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع و در قسمت سیاحتی جزیره مرجانی کیش ساخته شده، هتل شایگان کیش است. این هتل در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده و سال ۱۳۹۶ بازسازی کامل آن برای ارائه خدمات به‌روز و مدرن صورت گرفته و دارای چهار طبقه با سه آسانسور مخصوص میهمانان است .

در این هتل ۱۳۴ اتاق مجلل و سوئیت‌های رویال و واحدهای ویلایی وجود دارد که همگی به جکوزی مجهز هستند و نمای رو به دریا و رو به جزیره دارند. بنابراین با رزرو اتاق هتل شایگان کیش و انتخاب نوع اتاق و زاویه دید آن می‌توانید نمای رو به دریا یا روبه جزیره را انتخاب کنید.

هتل ۵ ستاره شایگان دسترسی بسیار راحت و خوبی به مراکز تجاری و اماکن گردشگری و دیدنی جزیره دارد. این هتل در نزدیکی بازار زیتون، مرکز تجاری پانیذ، رویال مال و ساحل خلیج فارس است. علاوه بر آن اسکله تفریحی با امکانات بسیار زیاد مانند غواصی، قایق‌سواری، جت اسکی غیره در نزدیکی این هتل ۵ ستاره قرارگرفته است.

تفاوت واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش - تکفارس 

واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش

با رزرو اتاق هتل شایگان کیش امکان انتخاب واحد‌های اقامتی این هتل در طرح‌های زیبا و متنوع وجود دارد. همه اتاق‌ها با سبک مدرن چیده شده‌اند و امکانات رفاهی کامل مانند تخت‌خواب‌های استاندارد، مبل نشیمن، چای‌ساز، یخچال و تهویه مطبوع در آن‌ها فراهم شده است. علاوه بر آن صندوق امانات در اتاق قرار دارد تا به‌راحتی بتوانید اشیای قیمتی خود را با خیال راحت نگهداری کنید. در این هتل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته و اتاق ویلایی ساخته شده و می‌توانید بر اساس ظرفیت و سلیقه خود گزینه بهتر را برای اقامت چند روزه در جزیره انتخاب کنید.

سوئیت یک خوابه هتل شایگان کیش

این سوئیت فضای حدود ۴۰ متر مربع مساحت دارد و در آن یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره قرار گرفته است. بنابراین انتخاب خوبی برای خانواده‌های با فرزند محسوب می‌شود. ازجمله امکانات در این واحد می‌توان به جکوزی، روم سرویس و ماهواره اشاره کرد.

اتاق‌های ویلایی هتل شایگان

علاوه بر واحد‌های هتلی و سوئیت‌هایی که در این هتل قرار دارد اتاق‌های ویلایی نیز طراحی شدند که در محوطه هتل قرار دارند و منظره منحصر به‌فرد و زیبا از جزیره را پیش روی مسافران قرار می‌دهند. در این اتاق‌ها نیز تمام امکانات رفاهی مطلوب مانند جکوزی قرار گرفته تا طعم اقامتی دلپذیر را در جزیره کیش بچشید. به‌صورت کلی تفاوتی از نظر امکانات و خدمات رفاهی در اتاق‌های مختلف این هتل وحجود ندارد. تنها تفاوت در زمینه متراژ و نوع اتاق از نظر ویلایی، سوئیت یا واحد هتلی است.

خدمات و امکانات هتل شایگان کیش

با رزرو اتاق هتل شایگان کیش می‌توانید از از خدمات و امکانات متنوعی برخوردار شوید. در این هتل سالن اجتماعات برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات کاری و اداری قرار دارد که مجهز به سیستم صوتی و تصویری مناسب و با کیفیت است. این سالن با ظرفیت ۱۸۰ نفر در طبقه چهارم قرار گرفته و امکاناتی خوب برای همایش‌های مهم و جلسات کاری شما فراهم می‌کند.

اگر جزو مسافرانی هستید که برای پیشبرد شرایط کاری خودتان به جزیره کیش سفر کردید می‌توانید از بیزینس روم این هتل استفاده کنید. این بیزینس روم که در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته فضای مناسب و مطلوب برای برگزاری جلسات کاری محسوب می‌شود. علاوه بر آن رستوران بام این هتل نیز شامی خاطره‌انگیز با چشم‌اندازی زیبا به سمت جزیره در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر آن بخش‌های متنوعی مانند فضای سبز، لابی، پارکینگ، مرکز خرید، پارک کودک، نمازخانه، سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ در این هتل وجود دارد تا به‌راحتی بتوانید از تمام این امکانات برای اقامتی راحت در جزیره کیش استفاده کنید. درعین‌حال در مدت اقامت خود می‌توانید از دستگاه‌های پرینتر، فتوکپی و فکس، آرایشگاه، مبلمان راحت، اینترنت در تمام فضای هتل، کرایه اتومبیل، اتاق چمدان و امکان تهیه بلیط استفاده نمایید. تمامی پرسنل و کارکنان این هتل نیز به زبان انگلیسی مسلط هستند و به همین دلیل هتل شایگان انتخاب خوبی برای مهمان کردن مسافران خارجی همراه شما محسوب می‌شود.

امکانات تفریحی هتل شایگان کیش

این هتل ۵ ستاره دارای امکانات تفریحی و آبی مانند سونا بخار و خشک، استخر و ماساژ برای آقایان و بانوان است. در این مجموعه ورزشی و تفریحی سالن بدنسازی، کلاب اختصاصی بانوان و جکوزی وجود دارد. البته دقت داشته باشید که دوشنبه‌ها مجموعه ورزشی و تفریحی شایگان تعطیل است و در سایر روزها امکان دریافت خدمات تفریحی برای بانوان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵:۳۰ فراهم می‌شود. همچنین آقایان می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۳:۳۰ از خدمات تفریحی ورزشی مجموعه شایگان استفاده کنند.

کافی‌شاپ‌های هتل شایگان

در این هتل دو کافه به نام کافه لانژ و کاپ تراس وجود دارد. کافه لانژ در لابی هتل قرار گرفته و در بخشی از ساعات روز موسیقی زنده پیانو در آن نواخته می‌شود. در این کافه می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم و سرد و کیک‌های خوشمزه در فضای آرام و دلنشین لذت ببرید. کافه تراس نیز فضای دنجی در طبقه چهارم هتل دارد و چشم‌اندازی زیبا به سمت دریا و آسمان آبی برای شما فراهم می‌کند. این محیط جذاب و استثنایی همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۵ بامداد برای خدمت‌رسانی به میهمانان هتل آماده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید