هتل های ۳ ستاره کیش، مناسب سفر نوروزی - تکفارس 
هتل های ۳ ستاره کیش، مناسب سفر نوروزی - تکفارس 

هتل های ۳ ستاره کیش، مناسب سفر نوروزی

تکفارس
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - 18:06
هتل 3 ستاره گراند کیش

جزیره شگفت‌انگیز کیش را همه ایرانی‌ها می‌شناسند و هر ساله برای سفر به این شهر زیبا، برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر شما جزو دسته‌ای از افراد هستید که برنامه سفر نوروز به کیش دارید، باید در وهله اول اقامتگاه‌های آن را بشناسید! در ادامه به معرفی هتل های کیش می‌پردازیم؛ پس این مقاله مفید را از دست ندهید…

هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش

آلت: هتل ۲ تخته ۳ ستاره و اقتصادی گراند کیش

یکی از بهترین هتل های کیش برای سفر نوروزی، هتل گراند است. این هتل در بلوار موج جزیره کیش قرار گرفته و فاصله کمی تا اسکله بزرگ تفریحی دارد. هتل گراند کیش یک ساختمان ۵ طبقه با ۶۲ باب اتاق است. اتاق‌های این هتل راحت و زیبا بوده و با ظرفیت‌های متفاوت یک نفره، دو نفره، سه نفره و غیره است.

در تمامی این اتاق‌ها امکانات مطلوبی به چشم می‌خورد که رفاه کامل را برایتان فراهم می‌کند. از جمله آنها یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، شبکه فیلم داخلی، تلفن، مبلمان، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، کف پوش سرامیک، سشوار، حمام، حوله حمام، لوازم حمام، سرویس فرنگی، نمای شهر در برخی از اتاق‌ها، سیستم اطفاء حریق، اسپلیت، میز آرایش، میز و صندلی و مینی بار است.

امکانات عمومی و رفاهی هتل گراند کیش را هم بهتر است بدانید. نمونه آنها روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، آسانسور، آرایشگاه مردانه، سالن آمفی تئاتر، اجاره خودرو با راننده و بی راننده، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، فضای سبز وسیع، امکانات ورزشی و تفریحی مانند سالن بیلیارد، زمین تنیس، خانه دارت، فوتبال دستی و صندلی ماساژ است.

یکی از ویژگی‌های خاص هتل سه ستاره گراند کیش، فاصله اندک آن تا مراکز خرید مریم و ونوس است. همچنین این هتل نزدیک به جاذبه‌های گردشگری مهم کیش بوده و تا بولینگ و دنیای بازی مریم ۴۱۶ متر، تا قایق‌های کف شیشه‌ای ۷۷۳ متر، تا بازارهای کیش ۱ کیلومتر و تا سواحل کیش ۷۴۹ متر فاصله دارد.

 هتل آپارتمان پارسیان کیش

اگر دوست دارید در یکی از هتل های اقتصادی کیش اقامت کنید، هتل آپارتمان پارسیان کیش مناسب شماست. این هتل در سال ۱۳۷۴ فعالیتش را شروع نموده و دارای ۱۰ بلوک است. هر بلوک ۲ طبقه بوده و ۱۲ واحد اقامتی در آن جای گرفته است. در کل باید بدانید هتل پارسیان کیش فضایی وسیع داشته و برای اقامت بسیار مناسب است.

از جمله واحدهای اقامتی این هتل، اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته است. هر چه ظرفیت اتاق‌ها بیشتر باشد، فضا دلبازتر خواهد بود. جالب است بدانید اتاق‌های با ظرفیت بالا نیز در هتل آپارتمان پارسیان وجود دارد که مناسب سفرهای دسته جمعی است. در اکثر اتاق‌های هتل پارسیان کیش امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی، صبحانه، روم سرویس، یخچال، تلفن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد.

امکانات و خدمات هتل پارسیان کیش نیز گفتنی است؛ نمونه آنها پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، کرایه اتومبیل بدون راننده، اتاق چمدان، خودپرداز، خشکشویی، نمازخانه، آرایشگاه و انواع سالن پذیرایی و تالار برای پذیرایی از میهمانان شما است. برای صرف غذا نیز می‌توانید روی رستوران‌های هتل پارسیان حساب کنید.

انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، دریایی و فست فود در این رستوران‌ها منتظر شماست. در کافی شاپ هتل پارسیان کیش نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه را میل کنید. برای برگزاری جلسات، همایش‌، سمینار و دورهمی‌ نیز یک سالن کنفرانس در هتل پارسیان وجود دارد که در اختیار شما قرار می‌گیرد. این سالن در طبقه اول هتل قرار گرفته و دارای امکاناتی مانند ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و میان وعده است.

بسیاری از مسافران به این دلیل هتل آپارتمان پارسیان را رزرو می‌کنند که نزدیک جاذبه‌های مهم جزیره کیش است. هتل پارسیان در نزدیکی مراکز تجاری معروف مانند بازار زیتون بوده و تا پارک شهر و بولینگ مریم حداکثر ۷ دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل تا اسکله تفریحی، ساحل مرجان، پارک دلفین‌ها، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز نیز فاصله کمی دارد.

 هتل هلیا کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش

آلت: هتل ۳ ستاره هلیا کیش

برای رزرو هتل در کیش، هتل هلیا بسیار مناسب است. این هتل زیبا و اقتصادی یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که می‌خواهند با بودجه اندک به جزیره کیش سفر کنند و اقامتی لذت‌بخش داشته باشند. هتل هلیا کیش  در نزدیکی دو میدان اصلی شهر یعنی میدان امیر کبیر و ساحل قرار دارد.

پس حدس زدنش زیاد سخت نیست که این هتل چقدر بین مسافران محبوب است! در واقع هتل هلیا کیش در نزدیکی ساحل دریا، مراکز خرید و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد. بهتر است بدانید هتل ۲ طبقه هلیا، فاقد آسانسور بوده و جمعا دارای ۶۲ باب اتاق است.

اتاق‌های هتل هلیا کیش دارای ظرفیت‌های مختلف است. برای مثال اتاق‌های ۲ تخته، اتاق‌های ۳ تخته و اتاق‌های ۴ تخته نمونه‌ای از واحدهای اقامتی هتل هلیا هستند. اکثر اتاق‌ها دارای صبحانه رایگان بوده و امکانات لازم و کافی برای اقامت را دارند. امکانات اتاق‌های هتل هلیا کیش شامل تلویزیون، سرویس فرنگی، صبحانه، قفل درب کارتی، صندوق امانات، مبلمان، سشوار، سرویس اتاق‌ها، یخچال، تلفن داخلی، شبکه‌های دیجیتال، سیستم اعلان حریق، اسپیلت، پاور سوئیچ و حمام خصوصی  است.

مطمئن باشید با اقامت در هتل هلیا رضایت کامل خواهید داشت؛ چراکه نسبت به قیمت هتل های کیش، بسیار ارزان بوده و در عین حال امکانات و خدمات خوبی ارائه می‌‎دهد. نمونه آنها لابی، اینترنت رایگان، سرویس ایرانی، فضای سبز، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سرویس فرنگی در طبقات، دستگاه واکس کفش، خدمات تور، دستگاه فتوکپی، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، ترانسفر رفت، نمازخانه، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات بیدار باش، آتلیه، زنگ هشدار، خودپرداز، سیستم اعلان حریق، خدمات برای مسافران کم‌توان و ناتوان، خدمات باربری، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی و وجود رستوران در هتل است.

در واقع یکی از مزایای اقامت در هتل سه ستاره هلیا کیش، وجود رستوران است. با توجه به این ویژگی دیگر لازم نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را با قیمت مناسب سفارش داده و میل کنید. حالا که از مزیت‌های هتل هلیا گفتیم، بد نیست به فاصله آن تا مقاصد گردشگری جزیره کیش و اماکن مهم اطراف آن نیز اشاره کنیم.

برای مثال فاصله هتل هلیا تا فرودگاه فقط ۴ کیلومتر، تا اسکله تفریحی کیش ۱ کیلومتر، تا هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش ۸ کیلومتر، تا بازار مریم جزیره کیش ۱٫۳ کیلومتر، تا بازار پانیذ  ۱٫۴ کیلومتر، تا بازار پردیس دو ۱٫۶ کیلومتر، تا بازار مرجان جزیره کیش ۴٫۷ کیلومتر، تا بولینگ مریم جزیره کیش ۱ کیلومتر و تا بازار ونوس کیش ۸ کیلومتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت هتل در کیش می‌توانید به وبسایت اینترنتی ایران هتل آنلاین سر بزنید. در این وبسایت درباره هتل های کیش اطلاعات کافی وجود داشته و حتی تصاویر و نقشه این اقامتگاه‌ها قابل بررسی است. از دیگر مزایای رزرو هتل های کیش در وبسایت ایران هتل آنلاین، تخفیف ویژه اعضا است. با عضو شدن در این وبسایت از آفرهای ویژه نهایت لذت را ببرید و فرآیند رزرو آنلاین را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید