پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سامسونگ معرفی شد -
پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سامسونگ معرفی شد -
پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سامسونگ معرفی شد -

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سامسونگ معرفی شد

فرزاد اسرافیلی
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - 10:36
پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی سامسونگ

سامسونگ از عرضه پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود خبر داد. این پاوربانک مجهز به سه پورت USB-C و شارژ ۴۵ واتی می‌باشد.

سامسونگ پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود را به طور رسمی در بازار چین و پس از معرفی در کره عرضه کرد. قیمت این دستگاه که برای پیش فروش در پلتفرم‌‌های تجارت الکترونیک مانند JD.com در دسترس قرار دارد، معادل ۲۹۹ یوان (۴۲ دلار) است و در تاریخ ۲ آوریل در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. این پاوربانک در رنگ بژ عرضه می‌شود.

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سامسونگ دارای سه پورت USB-C است که به کاربران این امکان را می‌دهد سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند و در هر بار شارژ، می‌تواند تا ۴۵ وات برق ارائه دهد.

این پاوربانک همچنین از PD3.0 و PPS برای شارژ سریع‌تر دستگاه‌های سازگار پشتیبانی می‌کند. خود پاوربانک نیز با شارژ سریع ۴۵ واتی به سرعت شارژ می‌شود. ابعاد آن ۱۵۲ در ۷۶ در ۲۵.۵ میلی متر بوده و ۴۰۲ گرم وزن دارد.

پاوربانک جدید سامسونگ از فناوری شارژ سریع Super-Fast 2.0 پشتیبانی می‌کند. این فناوری باعث تسریع شارژ دستگاه‌های سازگار سامسونگ و شخص ثالث از جمله خود پاور بانک می‌شود.

به گفته سامسونگ پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از مواد بازیافتی دارای گواهی UL ساخته شده است که به کاهش انتشار کربن و محافظت از منابع ارزشمند کمک می‌کند. قاب بیرونی پاوربانک از ۵.۹ درصد محتوای بازیافتی ساخته شده است که ۳۰ درصد آن از مواد بازیافتی پس از مصرف تشکیل می‌شود.

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی

این پاوربانک با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ گلکسی و همچنین سایر دستگاه‌های مجهز به شارژ USB-C، است.

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از قابلیت Super-Fast Charging 2.0 برای گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۲۰ اولترا، سری گلکسی اس ۲۲، سری گلکسی اس ۲۳، سری گلکسی اس ۲۴ و گلکسی تب اس ۷ و محصولات پس از آن پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید