درز اطلاعاتی تازه درباره گلکسی S24 FE سامسونگ - تکفارس 
درز اطلاعاتی تازه درباره گلکسی S24 FE سامسونگ - تکفارس 
درز اطلاعاتی تازه درباره گلکسی S24 FE سامسونگ - تکفارس 

درز اطلاعاتی تازه درباره گلکسی S24 FE سامسونگ

افشین نوری
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 19:38
گلکسی S24 FE

به نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی S24 FE آماده می‌کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره آن فاش شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی S24 FE فقط با تراشه اگزینوس معرفی خواهد شد و هیچ نسخه اسنپدراگون نخواهد داشت. این گوشی با ۱۲‌ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به‌ترتیب از نوع UFS 3.1 و UFS 4.0 عرضه خواهد شد. از طرفی، باتری آن یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۲۵ وات و بی‌سیم ۱۵ وات خواهد بود.

سال گذشته میلادی، گوشی گلکسی S23 FE در دو مدل با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شد، اما ظاهرا گلکسی S24 FE فقط با تراشه اگزینوس به دست مشتریان خواهد رسید.

سامسونگ امسال گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس را با دو تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ روانه بازارهای مختلف کرد. 

در مقابل، گلکسی S24 اولترا فقط با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شده و خبری از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ نیست. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S24 اولترا از یک نمایشگر AMOLED Dynamic 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داینامیک و سایز ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد.

این گوشی به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 مجهز شده است که دارای OIS با میدان دید ۸۵ درجه است و می‌تواند ویدیوهای ۸K با نرخ فریم ۳۰fps ضبط کند.

در کنار این دوربین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی وجود دارند که یکی از آن‌ها دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابر و دیگری دارای زوم اپتیکال ۳ برابری است. 

مدل پایه این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۱۱۹۹ دلار است و مدل‌های ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت فضای داخلی نیز به ترتیب با قیمت ۱۳۴۹ و ۱۴۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

هر سه گوشی سری گلکسی S24 سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌کنند و از قابلیت‌های هوش مصنوعی موسوم به Galaxy AI بهره می‌برند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید