تصاویر گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

تصاویر گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ منتشر شد

افشین نوری
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - 19:55
گلکسی زد فلیپ ۶

سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی زد فلیپ ۶ آماده می‌کند و حالا رندرهای آن فاش شده است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

همانطور که مشاهده می‌کنید طراحی این گوشی بسیار شبیه به نسل قبلی است و به نظر می‌رسد نمایشگر داخلی همان پنل ۶.۷ اینجی و نمایشگر خارجی مثل مدل قبلی ۳.۴ اینچی خواهد بود.

از طرفی، ابعاد گلکسی زد فلیپ ۶ در حالت کاملا باز برابر با ۱۶۵ در ۷۱.۷ در ۷.۴ میلی‌متر خواهد بود که ضخیم‌تر از نسل قبلی با ضخامت ۶.۹ میلی‌متر است. البته شاید این ضخامت بیشتر به معنی باتری بزرگتر یا بهبودهای داخلی باشد.

 گلکسی زد فلیپ ۶

گفته می‌شود باتری گلکسی زد فلیپ ۶ ظرفیتی برابر ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که بیشتر از ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی باتری گلکسی زد فلیپ ۵ است. اگر شایعات قبلی درست باشند، این گوشی احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI خواهد بود.

سال گذشته گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ با دو بهبود اساسی معرفی شد که عبارت بودند از لولای فلکس و پنجره فلکس. این دو بهبود، مشکلات گلکسی زد فلیپ ۴ را که شامل شکاف بزرگ در هنگام بسته شدن گوشی و نمایشگر کاور کوچک می‌شدند برطرف می‌کردند.

 گلکسی زد فلیپ ۶

لولای فلکس به گلکسی زد فلیپ ۵ اجازه می‌دهد تا به‌طور کامل بسته شود. این لولا همچنین باعث نازک‌تر شدن گوشی شده است که ضخیم‌ترین قسمت آن حالا ۱۵.۱ میلیمتر است که ۲ میلی‌متر کمتر از مدل قبلی است.

این گوشی با آلومینیوم Armor ساخته شده و از پوشش گوریلا گلس ویکتوس ۲ روی نمایشگر و پنل پشتی خود بهره می‌برد. بدنه آن دارای استاندارد IPX8 است که می‌تواند تا عمق ۱ متری آب به مدت نیم ساعت دوام بیاورد. لولای فلکس همچنین دارای ساختار ریلی دوگانه است که باعث استهلاک ضربه‌ها خواهد شد.

 گلکسی زد فلیپ ۶

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ که پنجره فلکس نام دارد ۳.۷۸ برابر بزرگتر از نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۴ است. بزرگی این نمایشگر، به کاربر اجازه می‌دهد تا تعامل بهتری با ویجت‌ها داشته باشد و همچنین به پیام‌ها پاسخ دهد. این نمایشگر همچنین به عنوان منظره‌یاب عمل می‌کند تا شما بتوانید با دوربین‌های پشت عکس‌های سلفی بگیرید. این نمایشگر دارای قطر ۳.۴ اینچ، وضوح ۷۲۰×۷۴۸ پیکسل (۳۰۶ppi) و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است.

 گلکسی زد فلیپ ۶

گلکسی زد فلیپ ۵ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. سیستم دوربین این گوشی نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است و از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی (سنسور ۱/۱.۷۶ اینچی با پیکسل‌های ۱.۸ میکرومتری، قابلیت Dual Pixel AF، لنز f/1.8 OIS) و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی (پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری با لنز f/2.2 و میدان دید ۱۲۳ درجه) بهره می‌برد. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با لنز ۸۵ درجه (f/2.2، پیکسل‌های ۱.۲۲ میکرومتری) است.

در هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ را با چه مشخصات و طراحی معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید