هواوی از گوشی تاشو پاکت ۲ رونمایی کرد - تکفارس 
هواوی از گوشی تاشو پاکت ۲ رونمایی کرد - تکفارس 
هواوی از گوشی تاشو پاکت ۲ رونمایی کرد - تکفارس 

هواوی از گوشی تاشو پاکت ۲ رونمایی کرد

افشین نوری
۳ اسفند ۱۴۰۲ - 16:09
هواوی پاکت 2

هواوی گوشی تاشو پاکت ۲ را معرفی کرد. این دستگاه اولین گوشی هواوی از این نوع است که دارای لولای قطره‌ای برای حذف درز بین صفحات نمایشگر است و همچنین اولین گوشی تاشو دنیا با دوربین چهارگانه در پنل کاور می‌باشد.

پاکت ۲ دارای نمایشگر داخلی LPTO OLED تاشوی ۶.۹۴ اینچی و نمایشگر کاور دایره‌ای ۱.۱۵ اینچی در کنار جزیره دوربین خود است. نمایشگر اصلی دارای وضوح Full HD+ است درحالیکه نمایشگر کاور رزولوشن ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل را ارائه می‌کند.

در داخل هواوی پاکت ۲ از تراشه کایرین ۹۰۰۰S در کنار ۱۲ گیگابایت رم و سه گزینه ذخیره‌سازی ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی استفاده شده است. به‌علاوه یک نسخه Art با ظاهری شبک‌تر و ترکیب حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی وجود دارد.

هواوی پاکت 2

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.6 ، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با لنز ۳x F/2.4 و لرزشگیر اپتیکال وجود دارد.

دوربین چهارم آن هم یک سنسور ۲ مگاپیکسلی UV است که می‌تواند شدت اشعه ماوراء بنفش را تشخیص دهد و به کاربران پیشنهاد استفاده از ضد آفتاب روی صورت‌شان را بدهد.

هواوی پاکت 2

قابلیت مهم هواوی پاکت ۲ این است که از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه از طریق سرویس شرکت چینی بایدو پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای یک باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ بی‌سیم ۴۰ وات و شارژ سیمی ۶۶ وات است.

هواوی همچنین از یک محفظه بخار در داخل پاکت ۲ استفاده کرده و در کنار آن از چندین لایه گرافیتی برای بهبود هدایت حرارتی بهره برده است.

هواوی پاکت 2

پاکت ۲ سیستم عامل HarmonyOS 4 را اجرا می‌کند و نمایشگر دوم آن علاوه بر نمایش نوتیفیکیشن‌ها و گرفتن سلفی با دوربین اصلی، می‌تواند برای اسکن کد QR در پرداخت‌های هوشمند نیز استفاده شود.

اولین فروش سریع‌ این گوشی برای امروز در فروشگاه Vmall.com هواوی برنامه‌ریزی شده که در چهار رنگ خاکستری، سفید، بنفش و مشکی قابل دسترس است و نسخه Art آن ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد.

از طرفی، قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۱۰۴۰ دلار، نسخه ۵۱۲ گیگابایتی ۱۱۱۰ دلار و نسخه یک ترابایتی و ۱۱۸۰ دلار تعیین شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید