شایعه: نسل دوم ویژن پرو اپل احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد - تکفارس 
شایعه: نسل دوم ویژن پرو اپل احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد - تکفارس 
شایعه: نسل دوم ویژن پرو اپل احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد - تکفارس 

شایعه: نسل دوم ویژن پرو اپل احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد

افشین نوری
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 08:19
اپل Vision Pro چیست؟

هدست ویژن پرو اپل مدتی است که روانه بازار شده است و حالا به نظر می‌رسد اپل در حال توسعه نسل دوم آن برای سال ۲۰۲۵ است.

بلومبرگ گزارش داده است که نسل دوم ویژن پرو اپل احتمالا اواخر سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و ارتقاهای قابل‌توجهی نسبت به نسل اول خواهد داشت.

 اخیرا شایعه شده بود که اپل در حال کار روی ویژن پرو ۲ است، اما گزارش امروز ادعا کرده که اپل حداقل ۱۸ ماه تا عرضه نسل دوم ویژن پرو فاصله دارد.

در حالی که اپل هنوز عرضه جهانی ویژن پرو را شروع نکرده است، فاصله ۱۸ ماه بین دو نسل این هدست می‌تواند بسیار طولانی باشد.

اپل اعلام کرده است که فروشگاه اپ استور ویژن پرو در حال حاضر بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن اختصاصی در اختیار کاربران این هدست قرار می‌دهد که به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را دانلود و استفاده کنند.

اپل به‌تازگی آپدیت visionOS 1.0.3 را برای حل مشکل ریست پسورد ویژن پرو منتشر کرده است. این به‌روز‌رسانی گزینه‌ای را اضافه کرده که در صورت فراموش کردن رمز عبور دستگاه می‌توانید آن را بازنشانی کنید.

قبل از این به‌روزرسانی، کاربران ویژن پرو نمی‌توانستند رمز عبور دستگاه خود را در خانه بازیابی کنند و مجبور بودند آن به یک فروشگاه اپل ببرند تا از یک کیت توسعه‌دهنده ویژه برای ریست رمز پسورد آن استفاده کنند.

به گزارش MacRumors، در صورت فراموش کردن رمز عبور ویژن پرو، آپدیت جدید visionOS 1.0.3 گزینه‌ای برای ریست آن در اختیار کاربران قرار می دهد.

کسانی که می‌خواهند این هدست را بخرند باید موارد دیگری را نیز بدانند. برای مثال، این هدست کاملا شکننده است و در کالبدشکافی اخیر iFixit این موضوع ثابت شده است. همچنین شیشه جلویی آن به راحتی خراشیده می‌شود و هزینه تعمیر آن ۷۹۹ دلار است. بنابراین توصیه ما این است که قبل از خرید ویژن پرو حتما همه جنبه‌های منفی آن را در نظر داشته باشید.

اخیرا وب‌سایت  The Elec گزارش داده بود که اپل احتمالا فقط قادر به عرضه ۴۰۰ هزار دستگاه از هدست جدید خود در هر سال خواهد بود و دلیل آن هم این است که سونی به عنوان سازنده نمایشگرهای این هدست نمی‌تواند بیش از این تعداد بسازد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید